Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uute sõidukite müük kasvas
Kuumadele ilmadele ja puhkusteajale vaatamata müüdi juulis 1901 uut sõiduautot, mis tähendas 7,4% kasvu võrreldes möödunud aasta juuliga.
Seitsme kuu kokkuvõttes on tänavu müüdud 12 491 uut sõiduautot ehk üle 400 auto enam kui eelmise aasta samal perioodil, mis tähendab kasvu ligi 4%, vahendab Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit (AMTEL). Samuti tõusis uute autode osakaal kogu autoturgu silmas pidades. Mullu juulis oli see 39%, aga tänavu 43%.
Jätkuvalt on automarkidest edukaim Toyota, mida müüdi juulis 236 sõiduautot. Järgnesid Škoda 173 ja Volkswagen 145 uue autoga.
Mudelitest osutus edukaimaks Škoda Octavia, mida anti klientidele üle 78. Teisele ja kolmandale kohale jäid Toyota Auris ja Nissan Qashqai, vastavalt 69 ja 68 müüdud autoga. Hästi läksid juulis kaubaks ka elektriautod, neid anti klientidele üle 31.
Tarbesõidukeid müüdi juulis võrreldes möödunud aastaga natuke vähem, teatas AMTEL. Kokku müüdi 249 tarbesõidukit. Langus teist kuud järjest aga tähendab, et seitsme kuu kokkuvõttes on tarbesõidukeid müüdud sama palju kui mullu samal ajal.
Parima tulemuse automarkidest tegi tarbesõidukite segmendis Citroen 42 müüdud sõidukiga, edestades Peugeot'd ja Volvot - neid anti klientidele üle vastavalt 35 ja 30.
Volvo kerkimine kolmandale kohale sai võimalikuks tänu heale veokimüügile, mida turustati 29 tükki. Volvole järgnesid veokisegmendis Scania ja Mercedes-Benz vastavalt 9 ja 8 veokiga.
Autor: 1321-aripaev
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.