Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Jysk paneb 50 000 eurot e-poe arendusse
Majapidamis- ja sisustuskaupade müügiga tegelev ettevõte Jysk investeeris tänavu oma online-kaupluste arendamisse kõigis kolme Balti riigis kokku 50 000 eurot.
Baltimaade Jyski juhi Dace Zundure ütles pressiteates, et tarbijate ostuharjumused on muutumas ja seda kinnitab ka Jyski online-poodide populaarsuse kasv. Tema sõnul on ettevõtte tänavu kasvanud mullusega võrreldes enam kui 80%.
Zundure teatel võttis ettevõte kasutusele uue kauplemisplatvormi, mis sarnaneb näiteks Amazon.com kasutatava müügiplatvormiga.
Jyski teatel moodustab Eesti online-poodide ostude käive 50% Balti riikide veebipoodide kogukäibest, järgnevad Läti ja Leedu. Populaarseimad kaubad Baltikumi online-poodides on riiete ja esemete hoidmiseks mõeldud tooted.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.