Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Toimiv koduleht on elu ja surma küsimus

    Usun, et nõustute, kui päevakorda tekib vajadus kodulehte uuendada või nullist alustada, olete keerulise valiku ees – kustkohast alustada?

    Diana Taluri,Marketing Sharks OÜ strateeg
    Esimene samm on valida, mille peale ja kuhu kodulehte teha. Tihti on see esimene samm määrab ka kogu edasise teekonna. Vale valik võib muuta selle teekonna põrgulikuks. Õige valik toob aga selle investeeringu väga hästi tagasi.

    Kodulehe platvormi vale valik võib muuta alustava ettevõtja elu põrguks.

    Mida siis silmas pidada, kui päevakorras on kodulehe või e-poe tegemine?
    Tänapäeval saab jaotada kodulehe või e-poe arendused kolme suuremasse kategooriasse. Kodulehti on võimalik arendada või soetada:
    RendiplatvormileValmislahendusenaErilahendusena
    Rendiplatvormid on oma olemuselt lihtne ja odav viis koduleht või e-pood kiiresti käivitada. Nende peamised nõrkused on kinnisus ja lisavõimaluste puudumine. Peamiselt tähendab see seda, et varem või hiljem jõuate oma ettevõtte arenguga sinna punkti, kus rendiplatvorm ei suuda enam kanda teie ettevõtte vajadusi. Sellises punktis olete alguses tagasi – on vaja soetada uus koduleht, mis võimaldaks täpsemat turundamist või siis lisaarendusi. Üldjuhul rendiplatvorm on raskesti turundatav ja nende edasiarendus väga piiratud. Lisaks tasuks nende puhul alati silmas pidada, et kui lõpetate kuutasu maksmise, olete ka e-poest või kodulehest ilma. Teine variant on alguses valida nn valmislahendus. Sellisel juhul saate suhteliselt keskpärase eelarvega töötava valmislahenduse, mis kuulub teile ja mille edasiarendus ei ole niivõrd piiratud võrreldes rendiplatvormiga. Sisuliselt kasutatakse kodulehe või e-poe põhjaks eelnevalt loodud kestasid. Selle variandi miinus on teatav üldistamine ja unikaalsuse puudumine. Ehk selles lahenduses on küll kõik toimiv, aga sellel puudub teie ärist tulenevalt koostatud strateegiline ülesehitus. Koduleht või e-pood küll toimib, kuid sellest ei võeta maksimumi. Sisuliselt tähendab see seda, et saate küll kodulehe või e-poe suhteliselt odavalt üles – aga tagasiteenimise punkt on oluliselt pikem võrreldes kolmanda variandiga. Kolmas variant on erilahendus. Kogu koduleht arendatakse äristrateegiast lähtuvalt. Protsessis arvestatakse sügavuti, kes on teie klient, mis on tema ootused ja kuidas saaks talle pakkuda maksimaalselt kasutajamugavust. See omakorda toob oluliselt kõrgema konversiooni määra ehk päringute/ostude arvu võrreldes eelneva kahe variandiga. Protsessi käigus kaasatakse päris mitmeid tippspetsialiste, kes kaardistavad teie ettevõtte tänase seisu ja arvestavad teie tuleviku strateegiaid. Eraldi toimetavad ka disainerid ja programmeerijad, kus loodav sisu on spetsiaalselt teie jaoks koostatud. Arvestatakse ka haldamismugavust ning edasist arengut ehk edasised arendusvajadused on selle variandi puhul kõige lihtsamad, sh odavamad. Erilahenduse miinuseks on võrreldes teistega hind. Alustavale ettevõttele võib tunduda küll see alguses liiga kallis, aga siin tasubki silmas pidada, et tagasiteenimise punkt on selle variandi puhul kõige kiirem ja efektiivsem. Millist varianti siis tasub kaaluda – sõltub, milline on teie ettevõtte strateegia. Marketing Sharks on peamiselt keskendunud just valmis- ja erilahenduse pakkumisele. Tavaliselt valivad valmislahenduse väikeettevõtted või alustavad ettevõtted ja kolmanda variandi juba ennast tõestanud keskmised või suuremad ettevõtted.
  • Hetkel kuum
Tõnu Mertsina: riigi kommunikatsioon võiks arvestada selle mõju majandusaktiivsusele
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Müügikuu mai algas USA aktsiaturul langusega
Wall Streeti folklooris soovitatakse aktsiad mais maha müüa; soovitusele kohaselt liikusid USA aktsiaturud mai esimesel kauplemispäeval allapoole.
Wall Streeti folklooris soovitatakse aktsiad mais maha müüa; soovitusele kohaselt liikusid USA aktsiaturud mai esimesel kauplemispäeval allapoole.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mis on edukate juhtide ühine näitaja?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Piletilevi tegi ajaloo suurima tehingu: ostis enamuse kahes Poola piletimüüjas
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Prantsuse ettevõte ostab Eesti küberfirma: ootame suurt rahvusvahelist kasvu
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.