Professionaalne sotsiaalmeedia kasutaja Jaan Kruusma räägib, kuidas on ettevõtte esindajal kõige kasulikum sotsiaalmeedias käituda, et iga samm midagi kasulikku tagasi tooks.

- Facebook - eestlastele populaarseim sotsiaalvõrk.
- Foto: Shutterstock
Samuti räägib sotsiaalmeediaturunduse agentuuri 7Blaze juht Kruusma, kuidas luua profiile erinevates keskkondades, milliseid vigu vältida ning Kruusma jagab ka mitmeid tööriistu ja nippe.
Ettekanne on salvestatud turunduse teemaveebi Best Marketing kevadisel
sotsiaalmeediaturunduse seminaril ja sealt jõuab peagi eetrisse ka teine ettekanne ehk kuidas kasutada sotsiaalmeediat nagu professionaal.
Turundusuudiseid ning kasulikke artikleid ja infot turundusteemaliste sündmuste kohta leiab
www.bestmarketing.eeArtikkel jätkub pärast reklaami
Eelmisi ja järgmisi Äripäeva veebiraadio saateid kuula
www.aripaev.ee/eetris.
“Äripäev eetris”
podcast'i saab kuulamiseks tellida
iTunesis või kasutada
RSSi (paremklikk ja kopeeri link) meelepärases meediaesitajas. Saadet saab mp3-failina alla laadida
siit.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!