Kriisiolukorras on kerge teha vigu, jätkates täpselt samamoodi kui seni – näiteks tühjendusmüükidega tavapoodides, mis palju inimesi kokku toovad. Värske uuring näitab, et inimesed ootavad vastutustunnet, kirjutab Kantar Emori strateegiakonsultant Kristiina Kruuse.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.
Eesti kõige edukamad ettevõtted
Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.