• OMX Baltic−0,04268,64
  • OMX Riga−0,23911,36
  • OMX Tallinn0,131 744,37
  • OMX Vilnius−0,17994,69
  • S&P 500−1,835 454,14
  • DOW 30−0,8939 997,07
  • Nasdaq −2,9817 461,65
  • FTSE 100−0,178 153,69
  • Nikkei 225−1,1139 154,85
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0093,54
  • OMX Baltic−0,04268,64
  • OMX Riga−0,23911,36
  • OMX Tallinn0,131 744,37
  • OMX Vilnius−0,17994,69
  • S&P 500−1,835 454,14
  • DOW 30−0,8939 997,07
  • Nasdaq −2,9817 461,65
  • FTSE 100−0,178 153,69
  • Nikkei 225−1,1139 154,85
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0093,54
  • 26.03.20, 10:48

Kristiina Kruuse: ettevõte tegi tühjendusmüügiga prohmaka

Kriisiolukorras on kerge teha vigu, jätkates täpselt samamoodi kui seni – näiteks tühjendusmüükidega tavapoodides, mis palju inimesi kokku toovad. Värske uuring näitab, et inimesed ootavad vastutustunnet, kirjutab Kantar Emori strateegiakonsultant Kristiina Kruuse.
Kristiina Kruuse.
  • Kristiina Kruuse. Foto: Erakogu
Olukorras, kus enam kui kolmandik Eesti inimesi püsib ainult kodus (ei käi isegi looduses jalutamas) ja enam kui pooled pelgavad koroonaviiruse eriolukorra hullemaks minekut, võib Sportlandi eilset kampaaniat kirjeldada vaid ühe sõnaga – prohmakas. Nii eetiline, emotsionaalne kui ka majanduslik (brändikahju).

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele