• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,45%1 267,84
  • S&P 5000,00%6 671,06
  • DOW 300,00%46 253,31
  • Nasdaq 0,66%22 670,08
  • FTSE 100−0,22%9 403,58
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,87
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,45%1 267,84
  • S&P 5000,00%6 671,06
  • DOW 300,00%46 253,31
  • Nasdaq 0,66%22 670,08
  • FTSE 100−0,22%9 403,58
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,87
  • 31.03.20, 17:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Küll leidub tarku, kes näitaksid teed

Valitsus vajab nõunikke, kes aitaksid Eesti majanduse kriisi järel taas kasvurajale, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Küll leidub tarku, kes näitaksid teed
  • Foto: Anti Veermaa
Äripäev soovitab valitsusel hoida oma poliitilised hobused perutamast, võtta tehnokraatlik positsioon ja kasutada majanduse kriisijärgseks taaskäivitamiseks meie kõige võimekamate administraatorite abi. Koroonarindelt on hakanud piiluma esialgu küll õhkõrnu, aga siiski nähtavaid lootusekiiri ning on aeg, nagu kevadel põllumeestelgi, atra seada, muidu pole sügisel mingit saaki ega kasvuootust.

Seotud lood

Saated
  • 31.03.20, 12:25
Jüri Käo soovitab kuuepäevast töönädalat
Eelmise kriisi alguses ettevõtjatele otsekohest ja ilustamata nõu andnud suurettevõtja Jüri Käo ei usu, et praegune kriis on lühiajaline ja majandus taastub kiiresti. Seepärast soovitab ta karmid, ent vajalikud otsused aega kaotamata ära teha.
Arvamused
  • 31.03.20, 11:29
Tõnu Mertsina: rohkem küsimusi kui vastuseid
Ilmselt on enamike inimeste mõtetes, millal see kriis küll ükskord läbi saab ja elu normaliseerub. Kardan, et sellele ei oska veel keegi täpselt vastata, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele