Raido Neemre • 13. august 2015 kell 19:15

Bang & Olufsen seisab silmitsi raskustega

Foto: EPA

Bang & Olufsen A/S tegi viimase aasta suurima kukkumise peale seda, kui Taani tippklassi televiisorite ja Hi-Fi komponentide tootja teatas oodatust suuremast langusest. Kaotus tulenes auto stereosüsteemide tootmise lõpetamisest, vahendab Bloomberg.

Ettevõtte aktsia tegi Kopenhageni börsil 16% languse, mis on suurim langus alates eelmise aasta aprillist.

Bang & Olufseni sõnul kaotas ettevõte neljandas kvartalis 410 miljonit Taani krooni ehk 61 miljonit dollarit enne intresside ja maksude mahaarvamist. Eelmisel aastal kaotas ettevõte 16 miljonit Taani krooni.

Firma sõnul ei maksta sellel aastal aktsionäridele dividende.

Ettevõte, mille televiisorid võivad maksta ebam kui 8000 dollarit, sõnas, et suur osa nende ärikahjumist tulenes autokaupade ärist, mis müüdi sellel aastal firma fookuse kitsendamiseks Harman International Industries’le.

B&O-l on olnud raskusi ostjate meelitamisega, kuna lameekraaniga telekate hinnad on pidevas languses ning üha enam inimesi kuulab muusikat oma nutitelefonidest.

“B&O probleem on selles, et nende põhikliendid on piltlikult öeldes välja suremas,” sõnas Sydbank A/S analüütik Morten Imsgard.

Enne praegust olukorda tõi Bang & Olufsen’le tulu ettevõtte uus strateegiline fookus ning firma aktsia tegi sellel aastal enam kui 70% tõusu.

Bang & Olufsen sõnas oma tänases avalduses, et kvartal on nende jaoks olnud “majanduslikke väljakutseid pakkuv”.

Ettevõte maksis viimati aktsionäridele dividende 2008. aastal.

 

Ettevõtte aktsia tegi Kopenhageni börsil 16% languse, mis on suurim langus alates eelmise aasta aprillist.

Bang & Olufseni sõnul kaotas ettevõte neljandas kvartalis 410 miljonit Taani krooni ehk 61 miljonit dollarit enne intresside ja maksude mahaarvamist. Eelmisel aastal kaotas ettevõte 16 miljonit Taani krooni.

Firma sõnul ei maksta sellel aastal aktsionäridele dividende.

Ettevõte, mille televiisorid võivad maksta ebam kui 8000 dollarit, sõnas, et suur osa nende ärikahjumist tulenes autokaupade ärist, mis müüdi sellel aastal firma fookuse kitsendamiseks Harman International Industries’le.

B&O-l on olnud raskusi ostjate meelitamisega, kuna lameekraaniga telekate hinnad on pidevas languses ning üha enam inimesi kuulab muusikat oma nutitelefonidest.

“B&O probleem on selles, et nende põhikliendid on piltlikult öeldes välja suremas,” sõnas Sydbank A/S analüütik Morten Imsgard.

Enne praegust olukorda tõi Bang & Olufsen’le tulu ettevõtte uus strateegiline fookus ning firma aktsia tegi sellel aastal enam kui 70% tõusu.

Bang & Olufsen sõnas oma tänases avalduses, et kvartal on nende jaoks olnud “majanduslikke väljakutseid pakkuv”.

Ettevõte maksis viimati aktsionäridele dividende 2008. aastal.

 

Hetkel kuum