Microsoft arendab peeglit, mis suudab lugeda inimeste emotsioone, edastada neid reklaamitootjatele ning kuvada seejuures ilma ja aega.
- Microsoft arendab emotsioone lugevat peeglit. Foto: EPA
„Kujuta ette, et ärkad hommikul üles, lähed end peegli ette korrastama ning seejuures on sul võimalik tutvuda ka ilmaga,“ ütles Microsofti Singapuri arendustiimi liige Izzat Khair CNBC-le. Peale selle suudab peegel eristada kaheksat inimesele omast emotsiooni, mille hulka kuuluvad näiteks viha, rõõm ja üllatus.
Peegli demoversiooni plaanitake edasi arendada viisil, et see kuvaks ka Twitteri ja Facebooki teateid ning reklaame. Seejuures oleks postituste autoritel võimalus saada tagasisidet, milliste emotsioonidega nende koostatud teateid peeglist vaadati. „Kujutage ette, millist kasu saaks reklaamitööstus, nad avaldavad mingi teate ja saavad kohe tagasisidet, kuidas see inimestele peale läks,“ rääkis Khair.
Microsoft rõhutas, et küberturvalisuse huvides hoitakse peegli talletatud informatsiooni privaatses pilves, millele programmeerijatel puudub ligipääs. Salvestatud andmed kustutatakse korra nädalas.
Seotud lood
Ettemaksed on tehingute tegemisel tavalised, kuid samas kaasnevad nendega alati ka riskid. Pole just harvad olukorrad, kus tarnija ei suuda finantsraskuste või tarneahela häirete tõttu tellimust täita, misjärel võivad ettevõtted oma rahast ilma jääda. Balti riikides tegutsev krediidikindlustusmaakler Credeo pakub koostöös Allianz Trade’iga, üleilmse juhtivettevõttega krediidikindlustuse valdkonnas, ettemaksete kindlustamise teenust, mis pakub lisakaitset just selliste olukordade puhul.