• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,3%6 587,11
  • DOW 300,57%46 016,74
  • Nasdaq −0,74%22 169,68
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,95
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,3%6 587,11
  • DOW 300,57%46 016,74
  • Nasdaq −0,74%22 169,68
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,95
  • 27.07.16, 23:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Facebookilt plahvatuslik kasv

Facebook teatas oma kvartalitulemused, mis ületasid pika puuga analüütikute ootusi, vahendab CNBC.
Facebook
  • Facebook
  • Foto: EPA
Sotsiaalmeediagigant teatas, et ettevõtte kasum ulatus 97 sendini aktsia kohta. Käive oli teises kvartalis aga 6,44 miljardit dollarit. Analüütikute ootused olid vastavalt 82 senti ja 6,02 miljardit, selgub Thomson Reutersi andmetest.
Facebooki aktsia tõusis järelturul ligi 7 protsenti ja jõudis rekordilise 131 dollarini. Sellel aastal on aktsia kallinenud juba 25 protsenti.
Ettevõtte peamiseks tuluallikaks on reklaamid – kokku müüdi neid 6,24 miljardi dollari eest. Analüütikud ootasid 5,8 miljardi suurust reklaamitulu. Kõige suurema osa moodustasid sellest mobiilireklaamid (5,42 miljardit).

Artikkel jätkub pärast reklaami

See tähendab, et mobiilireklaamide käive on aastaga tõusnud lausa 81 protsenti, teatas ettevõte.
Igakuiste kasutajate arv kasvas teises kvartalis 1,71 miljardini. Analüütikud prognoosisid, et kasutajate arv on 1,69 miljardit, selgub FactSeti andmetest. Facebook Messengeri kasutajate arv tõusis aga miljardini.
eMarketeri hinnangul saab Facebook sellel aastal endale 67,9 protsenti kogu sotsiaalmeedia reklaamitulust.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele