• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,09%45 277,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,28
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,09%45 277,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,28
  • 08.11.16, 09:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Investor: Snapchat mängib rahamängu, ja õigesti teeb

Investorite hinnangul teeb Snapchat õigesti, et seadis oma peaeesmärgiks kasvamise asemel raha kaasamise, vahendab CNBC.
Snapchat
  • Snapchat
  • Foto: Bloomberg
Riskikapitaliettevõtte Binary Capital asutaja Jonathan Teo lausus, et Snapchati omav Snap on moodne ettevõte, kes ei karda proovida erinevaid rahaleidmise lahendusi. Teo lisas, et ta ise investeeris ettevõttesse aastal 2013. Tollal oli Snapchatil vaid 120 000 kasutajat, võrdluseks: praegu on sotsiaalmeediakanalil päevas 150 miljonit kasutajat.
“Ettevõtte tõeline fookus on seatud raha kaasamisele ja usun, et nende eesmärke silmas pidades saab kindlasti osa neist ka teoks. Paljud sarnased ettevõtted mõtlevad enne kasvule ja alles siis investorite kaasamisele,” viitas investor Facebookile ning Twitterile.
Snap on viimasel ajal püüdnud aktiivselt laiendada reklaamipakkumise võimalusi. Selle tulemusena peaks Snapi reklaamikäive järgmisel aastal kasvama pea ühele miljardile dollarile.

Artikkel jätkub pärast reklaami

“Usun, et investorid peaksid silmas pidama asjaolu, et ettevõte mängib rahakaasamise mängu juba algusest peale ning nad teevad sellega head tööd. Mis aga veelgi olulisem, Z-generatsiooni (1990. aastail ja 2000. aastate alguses sündinud – toim) seas kasvab Snapchati kasutamine meeletult, nemad on need, kes aastate pärast kulutavad enim raha,” arutles Teo.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele