• OMX Baltic1,33%273,94
  • OMX Riga−0,11%871,18
  • OMX Tallinn2,32%1 749,54
  • OMX Vilnius0,09%1 058,76
  • S&P 5000,00%6 051,09
  • DOW 30−0,2%43 828,06
  • Nasdaq 0,12%19 926,72
  • FTSE 100−0,14%8 300,33
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,5
  • OMX Baltic1,33%273,94
  • OMX Riga−0,11%871,18
  • OMX Tallinn2,32%1 749,54
  • OMX Vilnius0,09%1 058,76
  • S&P 5000,00%6 051,09
  • DOW 30−0,2%43 828,06
  • Nasdaq 0,12%19 926,72
  • FTSE 100−0,14%8 300,33
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,5
  • 08.11.16, 09:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Investor: Snapchat mängib rahamängu, ja õigesti teeb

Investorite hinnangul teeb Snapchat õigesti, et seadis oma peaeesmärgiks kasvamise asemel raha kaasamise, vahendab CNBC.
Snapchat
  • Snapchat Foto: Bloomberg
Riskikapitaliettevõtte Binary Capital asutaja Jonathan Teo lausus, et Snapchati omav Snap on moodne ettevõte, kes ei karda proovida erinevaid rahaleidmise lahendusi. Teo lisas, et ta ise investeeris ettevõttesse aastal 2013. Tollal oli Snapchatil vaid 120 000 kasutajat, võrdluseks: praegu on sotsiaalmeediakanalil päevas 150 miljonit kasutajat.
“Ettevõtte tõeline fookus on seatud raha kaasamisele ja usun, et nende eesmärke silmas pidades saab kindlasti osa neist ka teoks. Paljud sarnased ettevõtted mõtlevad enne kasvule ja alles siis investorite kaasamisele,” viitas investor Facebookile ning Twitterile.
Snap on viimasel ajal püüdnud aktiivselt laiendada reklaamipakkumise võimalusi. Selle tulemusena peaks Snapi reklaamikäive järgmisel aastal kasvama pea ühele miljardile dollarile.
“Usun, et investorid peaksid silmas pidama asjaolu, et ettevõte mängib rahakaasamise mängu juba algusest peale ning nad teevad sellega head tööd. Mis aga veelgi olulisem, Z-generatsiooni (1990. aastail ja 2000. aastate alguses sündinud – toim) seas kasvab Snapchati kasutamine meeletult, nemad on need, kes aastate pärast kulutavad enim raha,” arutles Teo.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.24, 08:00
Wallester ühendab jõud MTÜ-ga Naerata Ometi, et toetada abivajavaid Eesti peresid
Eestis seisavad tuhanded lapsed ja pered silmitsi väljakutsetega, mida on raske ette kujutada. Üks väike heategu võib nende elus palju muuta. Sel aastal astus Wallester – innovaatiline finantstehnoloogia ettevõtte, mida tunnustati hiljuti Eesti edukaima idufirmana – olulise sammu ja asus partneriks MTÜ-le Naerata Ometi. Selle organisatsiooni eesmärk on tagada, et keegi ei peaks eluraskustega üksi silmitsi seisma.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele