• OMX Baltic−0,18%293,22
  • OMX Riga−0,74%909,31
  • OMX Tallinn−0,08%1 959,7
  • OMX Vilnius−0,21%1 231,27
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,18%9 224,84
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,29
  • OMX Baltic−0,18%293,22
  • OMX Riga−0,74%909,31
  • OMX Tallinn−0,08%1 959,7
  • OMX Vilnius−0,21%1 231,27
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,18%9 224,84
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,29
  • 17.11.16, 13:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volkswagen loodab lüüa käed Hiina suurettevõttega

Volkswagen peab läbirääkimisi Hiina sõidujagamisteenust pakkuva ettevõttega Didi, et hakata juurutama teenust just tippklassiautodega.
Volkswagen
  • Volkswagen
  • Foto: epa
Didil on Hiinas umbes 300 miljonit kasutajat ning teenus on kättesaadav üle 400 linnas. Ettevõte kindlustas oma positsiooni möödunud aastal märkimisväärselt, kui ostis ära Uberi Hiina äri.
Volkswagen teatas omakorda, et investeerib sel aastal samuti sõidujagamisteenust pakkuvasse ettevõttesse Gett.
Saksa autotootjale sarnaseid käike on teinud ka näiteks General Motors, kes lõi käed Lyftiga. Toyota on sõlminud lepingu aga Uberiga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele