Volkswagen peab läbirääkimisi Hiina sõidujagamisteenust pakkuva ettevõttega Didi, et hakata juurutama teenust just tippklassiautodega.
Didil on Hiinas umbes 300 miljonit kasutajat ning teenus on kättesaadav üle 400 linnas. Ettevõte kindlustas oma positsiooni möödunud aastal märkimisväärselt, kui ostis ära Uberi Hiina äri.
Volkswagen teatas omakorda, et investeerib sel aastal samuti sõidujagamisteenust pakkuvasse ettevõttesse Gett.
Saksa autotootjale sarnaseid käike on teinud ka näiteks General Motors, kes lõi käed Lyftiga. Toyota on sõlminud lepingu aga Uberiga.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.