Pille Ivask • 13 detsember 2016
Jaga lugu:

Jaapani õlletootja pani Ida-Euroopa brändidele käpa peale

Asahi
Asahi  Foto: epa

Jaapani õlletootja Asahi ostab Anheuser-Buschilt 7,3 miljardi dollari eest mitu tuntud õllebrändi, vahendab CNBC.

Näiteks müüakse jaapanlastele Tšehhi õllebränd Pilsner Urquell, Poola brändid Tyskie ja Lecher ja ungarlaste Freier.

Tehing peaks teoks saama uue aasta esimeses pooles. Asahile on see ettevõtte ajaloo suurim ost. Peale eelnimetatute kuuluvad Asahi õllebrändinimistusse juba Peroni ning Grolsch.

Asahi laienemise peapõhjus on kidura kasvuga koduturg, mistõttu ettevõte otsib võimalusi teistes regioonides. Asahi märkis ametlikus teadaandes, et plaanib Euroopa turul üha tugevamalt kanda kinnitada.

Ostu rahastamise kohta pole Asahi kommentaare jaganud. Seetõttu kukkus ka ettevõtte aktsia hind koguni 6,4% võrra, sest investorid on tehingu ning finantseerimise pärast ebakindlad.

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt