Märt Belkin • 2. oktoober 2017 • 1 min
Jaga lugu:

Apranga jaemüük oli septembris tugev

Apranga tegeleb muu hulgas Zara brändi rõivaste müügiga.
Apranga tegeleb muu hulgas Zara brändi rõivaste müügiga.  Foto: Reuters/Scanpix

Leedu rõivamüüja Apranga kasvatas septembris jaemüüki aastaga 6,1%, kolmanda kvartali arvestuses kokku oli kasv aga üsna tagasihoidlik.

Kokku oli Apranga jaemüük septembris 20,2 miljonit eurot koos käibemaksuga. Kolmandas kvartalis kokku oli jaemüügi maht 60,1 miljonit eurot ehk vaid tagasihoidlikud 1,1% enam kui 2016. aasta samas kvartalis.

Üheksa kuu arvestuses oli Leedu rõivamüüja jaemüügi rahaline väärtus koos käibemaksuga 159,4 miljonit eurot ehk 3,6% aastatagusest enam.

Apranga ülekaalukalt suurim turg oli Leedu, kus üheksa kuuga ulatus jaekäive 92,5 miljoni euroni, kasvades 2,9%. Lätis kasvas jaemüük 2,2% ja jõudis 38,2 miljoni euroni.

Eestis oli kasv aga eriti võimas ning ulatus 8 protsendini, andes üheksa kuu arvestuses kokku 28,7 miljoni euro suuruse jaekäibe.

Üheksa kuu jooksul avas Apranga viis kauplust, laiendas ja renoveeris viit poodi ning sulges kuus kauplust. Kokku opereerib firma 182 poodi, neist 106 Leedus, 47 Lätis ja 29 Eestis. Müügipinda on kauplustes kokku 84 600 ruutmeetrit ehk 3 protsenti enam kui aasta varem.

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt