Indrek Mäe • 15 veebruar 2018
Jaga lugu:

Tallink omandas moebrändi frantsiisiõiguse

Tallinki Megastari esitlus eelmise aasta alguses.
Tallinki Megastari esitlus eelmise aasta alguses.  Foto: Andres Haabu

Eesti laevandusettevõte Tallink omandas ülemaailmse kaubamärgi Esprit frantsiisiõigused Eestis.

Ettevõte kinnitas, et tegu on osaga suuremast plaanist, mis näeb ette veepealse kaubandusmahu kasvatamist ning koostööd ülemaailmsete kettidega. Nii näiteks alustati möödunud aastal opereerimist ka restoraniketi Burger King frantsiisiõigustega.

Juba praegu on Tallink Läänemere suurim vee peal ostlemist pakkuv ettevõte, teenides pardamüügilt aasta lõikes rohkem kui 500 miljonit eurot. Lisaks Espriti poodide avamisele laeva pardal lähevad Tallinki alluvusse ka kõik kaubamärgi alla kuuluvad poed maismaal. Kaks neist asuvad Tallinnas Ülemiste ja Rocca al Mare keskuses ning üks Tartus Kvartali keskuses. Siiani haldas maismaapoode A&G Kaubandus.

„Esprit on hästi tuntud bränd, mida armastatakse kogu maailmas ning kindlasti on nende tooted populaarsed ka meie klientide hulgas,“ sõnas Tallinki Duty Free juht Aimar Pärna. 

Ka Espriti Soome üksuse jaekaubanduse juht Piia Rossi oli kokkuleppe suhtes optimistlikult meelestatud. „Eesti on meie jaoks väga tähtis ja arenev turg,“ märkis ta. „Me loodame ehitada veelgi laiapõhjalisema kliendibaasi,“ lisas Rossi.

Tallink on reisijate- ja kaubaveoteenuse pakkuja Läänemere põhjaosas. Ettevõttele kuulub 14 laeva.

Seotud lood

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt