• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2251,26%49 803,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,15
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2251,26%49 803,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,15
  • 14.02.20, 09:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nvidia optimistlik prognoos pani aktsia rõkkama

Nvidia kvartalitulemused ning esimese kvartali käibeprognoos olid üllatuslikult head. Tugevale kasvule peaks kaasa aitama kiipide müük andmekeskustele ja pilveteenuste pakkujatele.
Nvidia prognoosid olid koroonaviirusele vaatamata optimistlikud.
  • Nvidia prognoosid olid koroonaviirusele vaatamata optimistlikud.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Eelmisel aastal aeglustus andmekeskuste investeeringute kasv märgatavalt. Nüüd on andmekeskused uuesti kulutama hakanud, mille tõttu on nõudlus Nvidia kiipide järele paranenud. Peamiselt kasutatakse andmekeskustes tehisintellekti tööd võimaldavaid kiipe.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele