Täna tulemuste parandamisest teatanud Läänemerel seilav Viking Line andis teada ka sellest, et kavatseb küsida aktsionäride erakorraliselt koosolekult luba aktsiaemissiooniks, mille suurus jääks veidi alla 52 miljonit eurot.
Viking Line’i käive kasvas kolmandas kvartalis 97,5 miljonile eurole, aasta varem oli number 56,6 miljonit. Eelmise aasta 7,8 miljoni euro suuruse ärikahjumi asemel on laevafirmal selle aasta kolmandas kvartalis ette näidata ärikasum 26 miljonit eurot.
Balti riikide koroonaolukord on uuesti kiiresti halvenenud ja tervishoiusüsteemi ülekoormatuse tõttu võib reisijatel olla keeruline saada abi terviseprobleemide tekkides, kirjutab Soome ringhääling Yle.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.