Müügitulu kasvatanud Ekspress Grupi kasum sai hoobi
Ekspress Grupp kaotas kahjumliku kojukandeteenuse ja pidi seotud ühekordsete kulude ning kõrge intressikeskkonna tõttu järgi andma puhaskasumis. Pildil Ekspress Grupi juht Mari-Liis Rüütsalu. Foto: Andras Kralla
Ekspress Grupi esimese poolaasta müügitulu kasvas 18%, kuid poolaasta puhaskasum kahanes 71% võrreldes mullusega, sest kojukandeteenuse sulgemise kulud vähendasid tulemust.
Teises kvartalis kasvas meediakontserni Ekspress Grupi müügitulu 13% ulatudes 18,5 miljoni euroni. Samal perioodil kasvas ettevõtte kasum enne intressimakseid, kulumit ja amortisatsiooni (EBITDA) 8% ehk jõudis 2,4 miljoni euroni.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.