• OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,00%5 976,97
  • DOW 300,00%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 1000,39%8 885,41
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,24
  • OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,00%5 976,97
  • DOW 300,00%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 1000,39%8 885,41
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,24
  • 15.02.24, 11:57

Swedbank andis Infortarile julge hinnasihi

Infortari IPO korraldaja Swedbank prognoosib aktsiale pea 50protsendilist tõusu.
Infortar asutati 1997. aastal eesmärgiga osta Tallink välja. Esialgu keskenduti Tallinki arendamisele, kuid alates 2004. aastast sisenes ettevõte ka kinnisvara valdkonda.
  • Infortar asutati 1997. aastal eesmärgiga osta Tallink välja. Esialgu keskenduti Tallinki arendamisele, kuid alates 2004. aastast sisenes ettevõte ka kinnisvara valdkonda.
  • Foto: Andras Kralla
„Alustame Infortari katmist 40eurose hinnasihiga ja anname aktsiale investeerimissoovituse „Osta“,“ sõnas Swedbanki Balti aktsiauuringute analüütik Kaimo Aljas. Ühe Infortari aktsia eest tuleb täna välja käia vaid 26 eurot.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 05.02.24, 06:00
Liidrite portfellid: börsifirmade juhid avaldavad oma strateegia
Investorite TOPi artikkel
Tallinna börsil noteeritud firmade juhid on enamjaolt ka ise aktiivsed investorid, kes investeerivad nii isiklike sidemete ja usalduse, aga ka kindla strateegia alusel.
Börsiuudised
  • 30.01.24, 16:05
Infortar on ostnud juba üle 10 miljoni Tallinki aktsia
Täiendatud
Infortar on alates augustist soetanud üle 10 miljoni Tallinki aktsia, mis on väärt enam kui 7 miljonit eurot. Tallink Grupi praegune registreeritud aktsiakapital on 743 569 064 lihtaktsiat.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele