• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2250,88%49 617,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,22
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2250,88%49 617,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,22
  • 29.08.24, 18:00

Silvano käive ja kasum langesid esimesel poolaastal

Silvano Fashion Groupi värske poolaasta aruanne näitab, et ettevõtte 6 kuu käive oli 30 145 000 eurot, mis on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes -4% vähem. Hulgimüügi käive vähenes -7,2%, teatas ettevõte börsile.
Silvano Fashion jaemüük vähenes ning toodangu kulud kasvasid.
  • Silvano Fashion jaemüük vähenes ning toodangu kulud kasvasid.
  • Foto: Veiko Tõkman
Kontserni 2024. aasta 6 kuu brutokasum oli 17 189 000 eurot, mis vähenes eelmise aastaga võrreldes -8,7%. Perioodi brutokasumi marginaal vähenes 2024. aasta 6 kuu jooksul -5% võrra, kui vaadata eelmise aasta sama perioodi. Müüdud toodangu kulu suurenes 3,1% võrra.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 11.08.24, 06:00
Investorite õudusunenägu: aktsiad, mis panevad raha haihtuma
Kui krahhiga saavad pihta kõik aktsiad, siis tavapärasel tõusval turul kukkumine tuleneb ettevõttega seotud probleemidest. Investorina on kasulik teada, mis on olnud börsikrahhi välisel ajal enim varisenud aktsiate puhul kurja juur.
Börsiuudised
  • 06.07.24, 17:22
Toomas Tool läheb Silvano ülevõtmisega uuele katsele
Toomas Tooli suurosalusega Baltplast pole Silvano vabatahtlikust ülevõtmispakkumisest loobunud, aga läheb finantsinspektsiooni uut luba taotlema.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele