Saksamaa rõivaste ja jalanõude tootja Adidase aktsia hind tõusis enne turu avanemist 1,7% pärast kolmanda kvartali tulemuste selgumist, kust paistis tugev müügimahu kasv enamikus piirkondades ja kanalites.
Adidase müük jaemüüjate kaudu kasvas 13% ning otse tarbijale 7%.
Foto: dpa/Scanpix
Kolmandas kvartalis jõudis Adidase käive 6,4 miljardi euroni, kasvades 10%. Valuutaefektiga korrigeerituna ja Yeezy kaubamärgi 14protsendilise kasvu mõju arvestamata oli EBIT 598 miljonit eurot, mis on kooskõlas ettevõtte varem jagatud esialgsete prognoosidega.
Rootsis elav Swedbanki portfellihaldur Pertti Rahnel avaldas, kuhu investeerida olenevalt USA valimistulemustest, ning jagas enda investeerimisteekonda ning huvitavamaid aktsiaideid.
Uut aastat on ilus alustada koristamisega. Minu puhul tähendab see oma pika jälgimisnimekirja üle vaatamist ja korrastamist ning sealt heade ideede uuesti üles leidmist.
Kui tippsport on suur äri, siis mõistagi on olümpiamängud kui maailma suurim spordiüritus väga suur äri. Järgmisel suvel Pariisis toimuvate suvemängude ettevalmistused on täies hoos ning aktiivne investor võib mõelda, kuidas suurest spordipeost oma portfelliga osa saada.
Keevitaja suudab õppida programmeerima ja ajakirjanik andmeid skriptides analüüsima. Digiteadlikkus ei ole enam lisaväärtus – see on juhtimiskompetentsi keskne osa. Tehnoloogia ei kuulu ainult IT‑osakonda, vaid strateegilisse tuppa, kus langetatakse otsuseid.