Peatükid

Selgusid Eesti turunduse parimad

https://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20180406/BOOK02/180409816/AR/0/AR-180409816.jpg

Nordea Kontserdimajas pärjati Password 2018 galal möödunud aasta parimaid turundus- ja meediategusid. Seekordsed võitjad olid ettevõtmised, mis tegid Eesti elu paremaks.

Aasta turundustegu 2017 žüri­i:

Natalja Piiskoppel, Carat UK, Global Stategy Director
Olav Osolin, sisulooja
Magnus Lužkov, Optimist Creative juht ja strateeg
Roger Niitmäe, Bigbank Grupi turundusjuht
Ivar Krustok, Ekspress Meedia tootearenduse ja analüüsi osakonna juht
Mart Prööm, Helmese projektijuht-analüütik
Anne Tääkre, Kalevi turundusdirektor
Mari-Liis Küppar, Baltika turundus- ja kommunikatsioonijuht
Helene Vetik, Hmmm Creative Studio loovjuht
Korraldas Best Marketing Eesti Aasta Turundustegu valimist ja andis välja turundusvaldkonna prestiižikaimat auhinda juba 19. korda.

Aasta meediategu 2017 žürii:

Janeck Uibo (Edasi.org)
Markko Sojonen
Annely Luikmel (Eesti Loto)
Margo Veskimägi (Kantar Emor)
Katri Kerem (EBS)

Aasta turundustegu 2017

Grand prix läks Coop Panga lansseerijatele, kuhu kuulusid Coop Panga turundusjuht Tiina Tali, loovagentuur Optimist, PR agentuur Agenda PR ja meediaagentuur Initiative. Coop Panga puhul ühendati pangandus ja kaubandus, millest tekkis Eesti pangandussektori suurim teenindusvõrk ja pangateenused said hästi kättesaadavaks ka maapiirkondades. Idee oli näidata, et Coop Pank toob pangateenused igasse Eestimaa nurka. Lansseerimiskampaania keskmes olnud Rahnu saar sümboliseerib, et Eestis on igal pool hea elada, kui sinna on tekkinud oma pank.

Aasta meediategu 2017

Grand prix’i võitis meediaagentuur Vizeum Telia küberkiusamise vastase kampaania „Suurim julgus“ eest. Teema on aktuaalne, sest uuringute järgi leiab üha rohkem kiusamisjuhtumeid aset läbi sotsiaalmeedia kanalite, mis teeb kiusamise peidetumaks ja noortele raskemini talutavaks. Uuringu andmetel on 27% Eesti õpilastest kogenud küberkiusamist ja 17% on ise kedagi kiusanud. Telia soovis kampaania kaudu teadvustada probleemi ulatust ja pakkuda õpilastele, vanematele ja õpetajatele infot, kuidas kiusamist ära tunda ja abi saada. Žürii hinnangul on Telia kampaania suurepärane algatus ja eeskuju teistele ettevõtetele, kuidas teha sotsiaalselt vastutustundlikke kampaaniad.

Aasta turundustegu väikese eelarvega kategooria 2017

Väikese eelarvega kategooria võitja on balleti „Tramm nimega Iha” kampaania. Estonia Ooperiteater lasi oma maja kõrvale transportida päris trammi, et tõmmata tähelepanu uuele lavastusele “Tramm nimega Iha”. Kampaania raames ei kasutatud ühegi agentuuri abi – kõik ideest teostuseni valmis majasiseselt. See on hea näide sellest, et ka väikese eelarvega ja ilma agentuuride abita saab korda saata suuri tegusid.

Aasta turundustiim 2017

Auväärse tiitli pälvis Circle K kolmeliikmeline turundustiim koosseisus Diana Veigel, Madli Merila ja Keidi Kitt.

VÕITJAD

  • Meediategu 2017 efektiivse meediakasutuse (ROI) kategooria võitja on Tesco Finest & Free From tootesarja lansseerimine Prismas. Meediaagentuur: MediaCom
  • Meediategu 2017 uuringutel põhineva kategooria võitja on sotsiaalministeeriumi teavituskampaania “Kasvage koos”. Meediaagentuur: Inspired UM
  • Meediategu 2017 innovaatilise meediakasutuse kategoorias sai žürii tunnustuse Hea Une Keskus – Norskavad bussipeatused. Meediaagentuur: MediaCom
Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
05. April 2018, 14:21

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris Hetkel eetris

Äripäeva raadio viimased saated

Kõiki viimased raadio saated
Otsi:

Ava täpsem otsing