• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,81%39 662,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,69
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,81%39 662,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,69
  • 06.04.18, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Selgusid Eesti turunduse parimad

Nordea Kontserdimajas pärjati Password 2018 galal möödunud aasta parimaid turundus- ja meediategusid. Seekordsed võitjad olid ettevõtmised, mis tegid Eesti elu paremaks.
Selgusid Eesti turunduse parimad
Aasta turundustegu 2017 žüri­i:
Natalja Piiskoppel, Carat UK, Global Stategy DirectorOlav Osolin, sisuloojaMagnus Lužkov, Optimist Creative juht ja strateegRoger Niitmäe, Bigbank Grupi turundusjuhtIvar Krustok, Ekspress Meedia tootearenduse ja analüüsi osakonna juhtMart Prööm, Helmese projektijuht-analüütikAnne Tääkre, Kalevi turundusdirektorMari-Liis Küppar, Baltika turundus- ja kommunikatsioonijuhtHelene Vetik, Hmmm Creative Studio loovjuhtKorraldas Best Marketing Eesti Aasta Turundustegu valimist ja andis välja turundusvaldkonna prestiižikaimat auhinda juba 19. korda.
Aasta meediategu 2017 žürii:

Artikkel jätkub pärast reklaami

Janeck Uibo (Edasi.org)Markko SojonenAnnely Luikmel (Eesti Loto)Margo Veskimägi (Kantar Emor)Katri Kerem (EBS)
Grand prix läks Coop Panga lansseerijatele, kuhu kuulusid Coop Panga turundusjuht Tiina Tali, loovagentuur Optimist, PR agentuur Agenda PR ja meediaagentuur Initiative. Coop Panga puhul ühendati pangandus ja kaubandus, millest tekkis Eesti pangandussektori suurim teenindusvõrk ja pangateenused said hästi kättesaadavaks ka maapiirkondades. Idee oli näidata, et Coop Pank toob pangateenused igasse Eestimaa nurka. Lansseerimiskampaania keskmes olnud Rahnu saar sümboliseerib, et Eestis on igal pool hea elada, kui sinna on tekkinud oma pank.
  • Grand prix läks Coop Panga lansseerijatele, kuhu kuulusid Coop Panga turundusjuht Tiina Tali, loovagentuur Optimist, PR agentuur Agenda PR ja meediaagentuur Initiative. Coop Panga puhul ühendati pangandus ja kaubandus, millest tekkis Eesti pangandussektori suurim teenindusvõrk ja pangateenused said hästi kättesaadavaks ka maapiirkondades. Idee oli näidata, et Coop Pank toob pangateenused igasse Eestimaa nurka. Lansseerimiskampaania keskmes olnud Rahnu saar sümboliseerib, et Eestis on igal pool hea elada, kui sinna on tekkinud oma pank.
  • Foto: Marko Mumm
Grand prix’i võitis meediaagentuur Vizeum Telia küberkiusamise vastase kampaania „Suurim julgus“ eest. Teema on aktuaalne, sest uuringute järgi leiab üha rohkem kiusamisjuhtumeid aset läbi sotsiaalmeedia kanalite, mis teeb kiusamise peidetumaks ja noortele raskemini talutavaks. Uuringu andmetel on 27% Eesti õpilastest kogenud küberkiusamist ja 17% on ise kedagi kiusanud. Telia soovis kampaania kaudu teadvustada probleemi ulatust ja pakkuda õpilastele, vanematele ja õpetajatele infot, kuidas kiusamist ära tunda ja abi saada. Žürii hinnangul on Telia kampaania suurepärane algatus ja eeskuju teistele ettevõtetele, kuidas teha sotsiaalselt vastutustundlikke kampaaniad.
  • Grand prix’i võitis meediaagentuur Vizeum Telia küberkiusamise vastase kampaania „Suurim julgus“ eest. Teema on aktuaalne, sest uuringute järgi leiab üha rohkem kiusamisjuhtumeid aset läbi sotsiaalmeedia kanalite, mis teeb kiusamise peidetumaks ja noortele raskemini talutavaks. Uuringu andmetel on 27% Eesti õpilastest kogenud küberkiusamist ja 17% on ise kedagi kiusanud. Telia soovis kampaania kaudu teadvustada probleemi ulatust ja pakkuda õpilastele, vanematele ja õpetajatele infot, kuidas kiusamist ära tunda ja abi saada. Žürii hinnangul on Telia kampaania suurepärane algatus ja eeskuju teistele ettevõtetele, kuidas teha sotsiaalselt vastutustundlikke kampaaniad.
  • Foto: Marko Mumm
Väikese eelarvega kategooria võitja on balleti „Tramm nimega Iha” kampaania. Estonia Ooperiteater lasi oma maja kõrvale transportida päris trammi, et tõmmata tähelepanu uuele lavastusele “Tramm nimega Iha”. Kampaania raames ei kasutatud ühegi agentuuri abi – kõik ideest teostuseni valmis majasiseselt. See on hea näide sellest, et ka väikese eelarvega ja ilma agentuuride abita saab korda saata suuri tegusid.
  • Väikese eelarvega kategooria võitja on balleti „Tramm nimega Iha” kampaania. Estonia Ooperiteater lasi oma maja kõrvale transportida päris trammi, et tõmmata tähelepanu uuele lavastusele “Tramm nimega Iha”. Kampaania raames ei kasutatud ühegi agentuuri abi – kõik ideest teostuseni valmis majasiseselt. See on hea näide sellest, et ka väikese eelarvega ja ilma agentuuride abita saab korda saata suuri tegusid.
  • Foto: Marko Mumm
Auväärse tiitli pälvis Circle K kolmeliikmeline turundustiim koosseisus Diana Veigel, Madli Merila ja Keidi Kitt.
  • Auväärse tiitli pälvis Circle K kolmeliikmeline turundustiim koosseisus Diana Veigel, Madli Merila ja Keidi Kitt.
  • Foto: Marko Mumm
VÕITJAD
Meediategu 2017 efektiivse meediakasutuse (ROI) kategooria võitja on Tesco Finest & Free From tootesarja lansseerimine Prismas. Meediaagentuur: MediaComMeediategu 2017 uuringutel põhineva kategooria võitja on sotsiaalministeeriumi teavituskampaania “Kasvage koos”. Meediaagentuur: Inspired UMMeediategu 2017 innovaatilise meediakasutuse kategoorias sai žürii tunnustuse Hea Une Keskus – Norskavad bussipeatused. Meediaagentuur: MediaCom

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele