Password 2018
6. aprill 2018
Jaga lugu:

Selgusid Eesti turunduse parimad

Nordea Kontserdimajas pärjati Password 2018 galal möödunud aasta parimaid turundus- ja meediategusid. Seekordsed võitjad olid ettevõtmised, mis tegid Eesti elu paremaks.

Aasta turundustegu 2017 žüri­i:

Natalja Piiskoppel, Carat UK, Global Stategy DirectorOlav Osolin, sisuloojaMagnus Lužkov, Optimist Creative juht ja strateegRoger Niitmäe, Bigbank Grupi turundusjuhtIvar Krustok, Ekspress Meedia tootearenduse ja analüüsi osakonna juhtMart Prööm, Helmese projektijuht-analüütikAnne Tääkre, Kalevi turundusdirektorMari-Liis Küppar, Baltika turundus- ja kommunikatsioonijuhtHelene Vetik, Hmmm Creative Studio loovjuhtKorraldas Best Marketing Eesti Aasta Turundustegu valimist ja andis välja turundusvaldkonna prestiižikaimat auhinda juba 19. korda.

Aasta meediategu 2017 žürii:

Janeck Uibo (Edasi.org)Markko SojonenAnnely Luikmel (Eesti Loto)Margo Veskimägi (Kantar Emor)Katri Kerem (EBS)

 Grand prix läks Coop Panga lansseerijatele, kuhu kuulusid Coop Panga turundusjuht Tiina Tali, loovagentuur Optimist, PR agentuur Agenda PR ja meediaagentuur Initiative. Coop Panga puhul ühendati pangandus ja kaubandus, millest tekkis Eesti pangandussektori suurim teenindusvõrk ja pangateenused said hästi kättesaadavaks ka maapiirkondades. Idee oli näidata, et Coop Pank toob pangateenused igasse Eestimaa nurka. Lansseerimiskampaania keskmes olnud Rahnu saar sümboliseerib, et Eestis on igal pool hea elada, kui sinna on tekkinud oma pank.
Grand prix läks Coop Panga lansseerijatele, kuhu kuulusid Coop Panga turundusjuht Tiina Tali, loovagentuur Optimist, PR agentuur Agenda PR ja meediaagentuur Initiative. Coop Panga puhul ühendati pangandus ja kaubandus, millest tekkis Eesti pangandussektori suurim teenindusvõrk ja pangateenused said hästi kättesaadavaks ka maapiirkondades. Idee oli näidata, et Coop Pank toob pangateenused igasse Eestimaa nurka. Lansseerimiskampaania keskmes olnud Rahnu saar sümboliseerib, et Eestis on igal pool hea elada, kui sinna on tekkinud oma pank.  Foto: Marko Mumm
Grand prix’i võitis meediaagentuur Vizeum Telia küberkiusamise vastase kampaania „Suurim julgus“ eest. Teema on aktuaalne, sest uuringute järgi leiab üha rohkem kiusamisjuhtumeid aset läbi sotsiaalmeedia kanalite, mis teeb kiusamise peidetumaks ja noortele raskemini talutavaks. Uuringu andmetel on 27% Eesti õpilastest kogenud küberkiusamist ja 17% on ise kedagi kiusanud. Telia soovis kampaania kaudu teadvustada probleemi ulatust ja pakkuda õpilastele, vanematele ja õpetajatele infot, kuidas kiusamist ära tunda ja abi saada. Žürii hinnangul on Telia kampaania suurepärane algatus ja eeskuju teistele ettevõtetele, kuidas teha sotsiaalselt vastutustundlikke kampaaniad.
Grand prix’i võitis meediaagentuur Vizeum Telia küberkiusamise vastase kampaania „Suurim julgus“ eest. Teema on aktuaalne, sest uuringute järgi leiab üha rohkem kiusamisjuhtumeid aset läbi sotsiaalmeedia kanalite, mis teeb kiusamise peidetumaks ja noortele raskemini talutavaks. Uuringu andmetel on 27% Eesti õpilastest kogenud küberkiusamist ja 17% on ise kedagi kiusanud. Telia soovis kampaania kaudu teadvustada probleemi ulatust ja pakkuda õpilastele, vanematele ja õpetajatele infot, kuidas kiusamist ära tunda ja abi saada. Žürii hinnangul on Telia kampaania suurepärane algatus ja eeskuju teistele ettevõtetele, kuidas teha sotsiaalselt vastutustundlikke kampaaniad.  Foto: Marko Mumm
 Väikese eelarvega kategooria võitja on balleti „Tramm nimega Iha” kampaania. Estonia Ooperiteater lasi oma maja kõrvale transportida päris trammi, et tõmmata tähelepanu uuele lavastusele “Tramm nimega Iha”. Kampaania raames ei kasutatud ühegi agentuuri abi – kõik ideest teostuseni valmis majasiseselt. See on hea näide sellest, et ka väikese eelarvega ja ilma agentuuride abita saab korda saata suuri tegusid.
Väikese eelarvega kategooria võitja on balleti „Tramm nimega Iha” kampaania. Estonia Ooperiteater lasi oma maja kõrvale transportida päris trammi, et tõmmata tähelepanu uuele lavastusele “Tramm nimega Iha”. Kampaania raames ei kasutatud ühegi agentuuri abi – kõik ideest teostuseni valmis majasiseselt. See on hea näide sellest, et ka väikese eelarvega ja ilma agentuuride abita saab korda saata suuri tegusid.  Foto: Marko Mumm
Auväärse tiitli pälvis Circle K kolmeliikmeline turundustiim koosseisus Diana Veigel, Madli Merila ja Keidi Kitt.
Auväärse tiitli pälvis Circle K kolmeliikmeline turundustiim koosseisus Diana Veigel, Madli Merila ja Keidi Kitt.  Foto: Marko Mumm

VÕITJAD

Meediategu 2017 efektiivse meediakasutuse (ROI) kategooria võitja on Tesco Finest & Free From tootesarja lansseerimine Prismas. Meediaagentuur: MediaComMeediategu 2017 uuringutel põhineva kategooria võitja on sotsiaalministeeriumi teavituskampaania “Kasvage koos”. Meediaagentuur: Inspired UMMeediategu 2017 innovaatilise meediakasutuse kategoorias sai žürii tunnustuse Hea Une Keskus – Norskavad bussipeatused. Meediaagentuur: MediaCom

Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt