Äripäeva meelest viitavad planeeringute kehtestamise ja kinnitamisega seotud probleemid Tallinnas üheselt poliitilise otsustustasandi saamatusele ja väga tõsistele juhtimisprobleemidele. Kui kaua veel tuleb meil rääkida Edgar Savisaare aegse Keskerakonna hegemoonia pärandist, millest praegune linnapea Mihhail Kõlvart justkui püüab välja rabeleda? Justkui, sest tegelikkus ei näi kuidagi muutuvat. Ei paista temas olevat seda Heraklest, kes need Augeiase tallid viimaks puhtaks roogiks.
Iga aastaga saab aina vähem planeeringuid Tallinna linnalt heakskiidu ning arendajad on püstihädas, et oma plaanid läbi bürokraatia suruda. Linnaameti juht mõistab ettevõtjate tuska, kuid selgeid lahendusi veel ei paista.
Muuga sadamas laaditi hiljuti laev MV GREEN K MAX 1, mille pardale paigutati 68 500 tonni Eesti nisu. See on erakordne maht, mis näitab nii kodumaise teraviljasektori jõudu kui ka ekspordivõimekust. Scandagra Eesti viljaäri juht Marge Pähkel rõhutab, et taoline operatsioon eeldab sujuvat koostööd kogu väärtusahela ulatuses, head koostööd kokkuostjate vahel ja näitab, et Eesti suudab konkureerida maailma suurimate viljaeksportijatega.