• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5000,67%6 708,48
  • DOW 300,46%46 401,59
  • Nasdaq 0,94%22 892,9
  • FTSE 1000,56%9 407,19
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,25
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5000,67%6 708,48
  • DOW 300,46%46 401,59
  • Nasdaq 0,94%22 892,9
  • FTSE 1000,56%9 407,19
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,25
  • 19.07.23, 07:36

Bolt õppis suunda näitama. Päriselt!

00:00
  • Neeme KorvNeeme Korv
Bolt õppis suunda näitama. Päriselt!

Suuremad rattad, esiamort, laiem astmelaud, hulgaliselt tarka rauda ja - tõepoolest - suunatuled. Äripäeva raadio hommikuprogrammis räägiti Bolti uuest tõuksimudelist, millega tahetakse tõsta nii turvalisust kui sõidumugavust.

“Bolt 6 on suurem, tugevam ja vastupidavam,” kirjeldas Bolti sõidukite valdkonna juht Ardo Reinsalu uut mudelit. Tema sõnul väärib aga erilist tähelepanu elektroonika, mis võimaldab sõitu jälgida ja vajaduse korral turvalisuse huvides sekkuda. Seoses uue tõuksimudeli väljatöötamisega arendatud tarkvara on rakendatav ka niiöelda vanadel tõuksidel.

Intervjuus selgub, kuidas uute võimalused aitavad tegeleda selliste probleemidega tõuksiliikluses nagu lohakas parkimine, kahekesi või joobes sõitmine. Uurime ka, miks ja kuidas on Bolt läinud oma elektritõukerataste arendamises Tuulest erinevas suunas. Samuti selgitab Reinsalu, kuidas uue tõuksiga vähendatakse jalajälge keskkonnale.

Foto autor: Bolt

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele