• Jaga lugu:

    Juhtimislaboris Tanel Padar: minu sotsiaalmeedia fännid on kasvanud koos minuga

    Artistina pead sa olema kogu aeg pildis, sest sotsiaalmeediast tulevad paljude esinemiste päringud, mis maksavad päeva lõpuks palga, avab Tanel Padar artisti argipäeva telgitaguseid. 

    „Minu fännide vanusevahemik on 15–55 eluaastat, mis on päris lai vahemik, et neile kõigile pidevalt huvitavat sisu pakkuda. Kui ma midagi postitan, siis ei mõtle ma pealkirjast kui klikimagnetist, vaid sisu selgitusest,“ jagab Padar oma sotsiaalmeedias toimetamise loogikat. „Minu sotsiaalmeedia teekonda on väga palju mõjutanud just tehnoloogia areng.“

    Inimesed ei suuda end tihti minu kingadesse panna: minu teekonda on läbi aegade saatnud pidev meediatähelepanu ja ka palju skandaale, tunnistab Padar. „Eestis ei saa oma isiklikku elu meediavoost välja lõigata ja näidata ainult oma professionaalset poolt. Jagan seda oma fännidele ise ja õiges koguses.“ 

    Lisaks Padari sotsiaalmeedia kogemustele tuleb saates juttu ka raamatust „Sotsiaalne müük“, mille autoriteks on Tim Hughes ja Matt Reynolds.

    Saadet juhib Urmas Kamdron.

    Kui oled juba tellija, siis logi sisse!
      Telli Äripäev
      Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
      Jaga lugu:
    • Hetkel kuum