Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kas klient on müügiinimese või ettevõtte kõigi töötajate oma?

    Arutleme Instar EBC asutaja ja tegevjuht Kersti Vannasega selle üle, et kuidas panna ettevõtte teised töötajad ka müüma. Sotsiaalmeedias on kordades odavam innustada oma ettevõtte fänne toodet/teenust reklaamima, kui välist reklaami sisse osta. Kuidas leida üles ettevõtte fännid ja teha neist brändisaadikud? Kui palju on igas ettevõttes potentsiaalseid brändisaadikuid? Saadet juhib Urmas Kamdron. Saadet toetab Pipedrive. Äripäev on saanud valmis uue kasutajasõbraliku saadete järelkuulamise keskkonna. Uues keskkonnas saab mugavalt teha isikliku profiili, et kuulata neid saateid, saatejuhte ja teemasid, mida ise oled valinud. Tule kuulama https://raadio.aripaev.ee !
    • Müügiminutid
    • 12.03.2019
    KIIRUS:
    Kas klient on müügiinimese või ettevõtte kõigi töötajate oma?
  • Hetkel kuum