„Kui ettevõtte soov on tulevikus äri edasi ajada, ja vähesed ettevõtted on üles seatud vaid paariks aastaks, siis jätkusuutlikkusega lihtsalt peab tegelema,“ rõhutab saates Paulig Grupi turunduse valdkonna juht Mariell Toiger. Toidutööstus Paulig Grupp tähistab peagi 150. sünnipäeva ja kestlikkus on valitud, et ka järgmised 150 aastat tegutseda.
“Oodatakse, et ettevõtted võtavad jätkusuutlikkuse valdkonnas suuremat rolli. Riike ja institutsioone piiritlevad riigipiirid, aga ettevõtted ületavad riigipiire ja see mõjuala võib-olla isegi suurem teatud riikide mõjualast,“ selgitas ta.
Toiger räägib saates, milline millise rolli on võtnud Paulig Grupp, millised eesmärgid ja mõõdikud on ettevõte paika seadnud, kuidas 20 aastat tulevikku vaadata, kuidas tarnijaid ja kliente muudatustega kaasa tõmmata, kuidas nende teemadega tegelemine on üha olulisem ka talentide värbamisel ja paljust muust.
Saatejuht on Rivo Sarapik.
Fotol Mariell Toiger.
Foto: Paulig
Saade valmis Rohetiigri ja Kestlikkusuudised.ee koostöös.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.