• OMX Baltic0,31262,42
  • OMX Riga1,37877,75
  • OMX Tallinn0,071 697,95
  • OMX Vilnius0,6992,14
  • S&P 5001,165 471,05
  • DOW 301,240 829,59
  • Nasdaq 1,1616 884,6
  • FTSE 100−0,598 222,25
  • Nikkei 225−0,1636 159,16
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,00100,43
  • OMX Baltic0,31262,42
  • OMX Riga1,37877,75
  • OMX Tallinn0,071 697,95
  • OMX Vilnius0,6992,14
  • S&P 5001,165 471,05
  • DOW 301,240 829,59
  • Nasdaq 1,1616 884,6
  • FTSE 100−0,598 222,25
  • Nikkei 225−0,1636 159,16
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,00100,43
  • 23.05.19, 10:26
Tähelepanu! Podcast on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas panna sisuturundus ja digimeedia kasumlikult tööle?

00:00
  • Keit AusnerKeit Ausner
Kuidas panna sisuturundus ja digimeedia kasumlikult tööle?
Sisuturundus ei seisne enam ammu pelgalt väärtust pakkuvate artiklite kirjutamises, digimeedia pakub hulgaliselt huvitavaid ja loovamaid võimalusi. Räägime erinevatest võimalustest huvitava sisu jagamiseks ja sellest, kuidas leida üles see „miski“, millest sisu luua. Külas on reklaamiagentuuri La Ecwador ideekirjutaja Timo Tõnisson ja meediajuhi Kert Aavik. Saatejuht on Keit Ausner.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele