Miks ja kuidas müügiargumente kaardistada?

    Saates on külas argumenteerimisoskuste koolitaja ning SpeakSmart konsultant Siim Vahtrus. Seekordses saates räägime, mis on müügiargumentide kaardistamine ning miks on sellesse protsessi oluline lisaks müügtiimile ka arendustiimi ja juhi kaasamine. Lisaks saame vastused küsimustele, kui tihti peaks müügiargumente ettevõtte siseselt kaardistama ning kuidas jõuda selleni, et müügitiimi iga liikme sooritus oleks sama hea kui selle parima müügimehe oma. Saatejuht on Sigrid Hiis.
    • Juhtimislabor
    • 07.10.2019
    KIIRUS:
    Miks ja kuidas müügiargumente kaardistada?
  • Hetkel kuum

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.