Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Põhjalik pakkumine säästab poolte energiat

    Saates "Müügiminutid" räägitakse sellest, et kui su pakkumist ei kinnitatud täna, siis võib see juhtuda kuu aja pärast. Kuidas teha pakkumist nii, et seal oleks kõik oluline öeldud? Kas pigem stamp või personaalne lähenemine? Kas kordusostu tegev klient vajab põhjalikku pakkumist? Külas on SpeakSmarti müügi- ja tegevjuht Helina Loor ja saadet juhib Urmas Kamdron. Saadet toetab www.speaksmart.ee.
    • Müügiminutid
    • 12.12.2018
    KIIRUS:
    Põhjalik pakkumine säästab poolte energiat
  • Hetkel kuum