Mullu 3,4 miljonit eurot käivet teinud elementidest puitmajatootja Soome Maja loodab tänavu müügitulu 70 protsendi võrra kasvatada ning näeb kriisis võimalust turuosa haarata.
“Unistama peab suurelt. Kui lähed tagasihoidlike eesmärkidega, siis heal juhul saavutadki oma tagasihoidlikud eesmärgid,” rääkis Soome Maja juht Simo Söödor. Ta näeb, et väiksemal ettevõttel on praegu lihtsam turgu haarata, kui suurtel Skandinaavia turule keskendunud majatootjatel.
Intervjuus selgitas Söödor, kuidas üritab Soome Maja konkurente edestada ja miks ta praegu vaid Eesti turule keskendub. Juttu tuli ka moodulmajade hindade liikumisest Venemaa puidu kadumise mõjudest ja maksutõusudest.
Küsis Dmitri Fefilov.
Foto autor: Soome Maja OÜ
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.