• OMX Baltic−0,06%269,9
  • OMX Riga−0,11%867,91
  • OMX Tallinn−0,08%1 709,96
  • OMX Vilnius0,08%1 058,42
  • S&P 500−0,3%6 034,91
  • DOW 30−0,35%44 247,83
  • Nasdaq −0,25%19 687,24
  • FTSE 1000,03%8 282,44
  • Nikkei 2250,01%39 372,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%108,61
  • OMX Baltic−0,06%269,9
  • OMX Riga−0,11%867,91
  • OMX Tallinn−0,08%1 709,96
  • OMX Vilnius0,08%1 058,42
  • S&P 500−0,3%6 034,91
  • DOW 30−0,35%44 247,83
  • Nasdaq −0,25%19 687,24
  • FTSE 1000,03%8 282,44
  • Nikkei 2250,01%39 372,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%108,61
  • 01.09.20, 16:53

Kasvav trend: kuidas kasutada influencer ehk mõjuliidri turundust

00:00
  • Anete Hela Pulk
Kasvav trend: kuidas kasutada influencer ehk mõjuliidri turundust

Tänases saates räägime populaarsust koguvast turundusviisist – influencer ehk mõjuisiku turundusest. Stuudios on külas joogi- ja toidubrändide maaletooja GKR Brandsi tootejuht Georg Kaasik ning Turundajate liidu turustandardite ja -eetika töögrupi liige ja PR Strategies’ konsultant Piia Õunpuu.  

Kõneleme täpsemalt sellest, mida mõjuliidrite kasutamine sotsiaalmeedia kanalites endast kujutab ja millega peab arvestama. Räägime ka turundusviisi eelistest, võimalikest probleemkohtadest ja tasuvusest ettevõtete vaatenurgast ning uurime, kuidas ettevõtted saaksid enda jaoks turunduskanali tõhusalt tööle panna. Saatejuht on Anete Hela Pulk.  

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele