• OMX Baltic−0,22%293,13
  • OMX Riga−0,59%910,65
  • OMX Tallinn−0,08%1 959,71
  • OMX Vilnius−0,28%1 230,38
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,22%9 228,64
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,33
  • OMX Baltic−0,22%293,13
  • OMX Riga−0,59%910,65
  • OMX Tallinn−0,08%1 959,71
  • OMX Vilnius−0,28%1 230,38
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,22%9 228,64
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,33
  • 05.07.22, 12:58

Reisibüroo juhtivtöötaja: Lufthansalt ei tasu praegu kiireid lahendusi loota

00:00
  • Hando SinisaluHando Sinisalu
Reisibüroo juhtivtöötaja: Lufthansalt ei tasu praegu kiireid lahendusi loota

Go Traveli partnersuhete juht Age Põder rääkis, et kui inimene on praegu sattunud ärajäänud Lufthansa reisi otsa, ei tasu lennufirmalt kiireid lahendusi loota - kui pole aega oodata, tuleb ise tegutseda.

Põder selgitas, kuidas ärajäänud lennu korral käituda nii, et kindlustus hiljem kulud kataks ning rääkis, mis juhul katavad kindlustusfirmad streigi tõttu ära jäänud lendudega seotud kulud. Samuti tõi ta välja, milliseid lennujaamu ja lennufirmasid tasub praegustel segastel aegadel kasutada ning kuidas reisibürood inimesi aidata saavad.

Kuula intervjuud siit: 

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele