Tele2 pöörab oma töötajad wow-teeninduse usku

    Tele2 on väga tugevalt ette võtnud enda teeninduskultuuri ning püstitanud ambitsioonika eesmärgi – saada parimaks teenindusettevõtteks Eestis.

    Räägime karjääriteemalises saates, millistest teeninduspõhimõtetest Tele2s lähtutakse, kuidas viiakse läbi väärtuspõhist värbamist, mis kuulub väärtuspaketti ja kuidas töötajate arengut toetatakse.

    Lisaks räägib juhtkonna praktikant, kuidas tema Tele2 jõudis ning miks just selle ettevõtte ja praktikaprogrammi kasuks otsustas.

    Külas on chief happiness officer Sirli Seliov, teenindusguru Helena Viiroja ja juhtkonna praktikant Liisi Siil. Saadet juhib Mai Kroonmäe.

    • Minu karjäär
    • 04.10.2021
    KIIRUS:
    Tele2 pöörab oma töötajad wow-teeninduse usku
  • Hetkel kuum

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.