• Jaga lugu:

    Tele2 pöörab oma töötajad wow-teeninduse usku

    Tele2 on väga tugevalt ette võtnud enda teeninduskultuuri ning püstitanud ambitsioonika eesmärgi – saada parimaks teenindusettevõtteks Eestis.

    Räägime karjääriteemalises saates, millistest teeninduspõhimõtetest Tele2s lähtutakse, kuidas viiakse läbi väärtuspõhist värbamist, mis kuulub väärtuspaketti ja kuidas töötajate arengut toetatakse.

    Lisaks räägib juhtkonna praktikant, kuidas tema Tele2 jõudis ning miks just selle ettevõtte ja praktikaprogrammi kasuks otsustas.

    Külas on chief happiness officer Sirli Seliov, teenindusguru Helena Viiroja ja juhtkonna praktikant Liisi Siil. Saadet juhib Mai Kroonmäe.

    • Minu karjäär
    • 04.10.2021
    • KIIRUS:
    Tele2 pöörab oma töötajad wow-teeninduse usku
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum