• OMX Baltic0,18%270,49
  • OMX Riga0,15%868,97
  • OMX Tallinn0,24%1 715,42
  • OMX Vilnius−0,01%1 054,88
  • S&P 5000,82%6 084,19
  • DOW 30−0,22%44 148,56
  • Nasdaq 1,77%20 034,9
  • FTSE 1000,22%8 319,92
  • Nikkei 2251,21%39 849,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110
  • OMX Baltic0,18%270,49
  • OMX Riga0,15%868,97
  • OMX Tallinn0,24%1 715,42
  • OMX Vilnius−0,01%1 054,88
  • S&P 5000,82%6 084,19
  • DOW 30−0,22%44 148,56
  • Nasdaq 1,77%20 034,9
  • FTSE 1000,22%8 319,92
  • Nikkei 2251,21%39 849,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110
  • 04.10.21, 11:00

Tele2 pöörab oma töötajad wow-teeninduse usku

00:00
  • Mai Kroonmäe
Tele2 pöörab oma töötajad wow-teeninduse usku

Tele2 on väga tugevalt ette võtnud enda teeninduskultuuri ning püstitanud ambitsioonika eesmärgi – saada parimaks teenindusettevõtteks Eestis.

Räägime karjääriteemalises saates, millistest teeninduspõhimõtetest Tele2s lähtutakse, kuidas viiakse läbi väärtuspõhist värbamist, mis kuulub väärtuspaketti ja kuidas töötajate arengut toetatakse.

Lisaks räägib juhtkonna praktikant, kuidas tema Tele2 jõudis ning miks just selle ettevõtte ja praktikaprogrammi kasuks otsustas.

Külas on chief happiness officer Sirli Seliov, teenindusguru Helena Viiroja ja juhtkonna praktikant Liisi Siil. Saadet juhib Mai Kroonmäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele