Olukorras, kus kogu turismisektori töö ja kavad on sassi löödud tuleb olla uut moodi nähtav. Nii võib ka Eesti hõre asutus olla müügiargument, rääkis tänases hommikuprogrammis EASi turismiarenduse üksuse juht Liina Maria Lepik.
„See maailm, mida nägime jaanuaris-veebruaris on läbi mõneks ajaks, võib-olla igaveseks. Nüüd on uued olud ja võib-olla sellist maailma turism enam ei näe,“ lausus Lepik. Aasta algus näitas muidu igatipidi rekordnumbreid.
Seetõttu peab Lepiku sõnul olema valmis kohanema ning turistide üle võib minna ka võitluseks. Samas võib eeldada, et turistid on algul ettevaatlikud: esimese hooga minnakse loodusesse, sõpradele ja sugulastele külla ning seejärel võib olla hakatakse reisima. Omaette kunst saab olema õiglase hinna leidmine, mis rahuldaks nii turisti kui ettevõtjat, rääkis ta.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.