• OMX Baltic−0,25%292,38
  • OMX Riga−0,21%912,55
  • OMX Tallinn−0,26%1 901,09
  • OMX Vilnius−0,05%1 261,23
  • S&P 5000,00%6 735,35
  • DOW 300,47%46 924,74
  • Nasdaq −0,16%22 953,67
  • FTSE 1000,25%9 426,99
  • Nikkei 2250,27%49 316,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,39
  • OMX Baltic−0,25%292,38
  • OMX Riga−0,21%912,55
  • OMX Tallinn−0,26%1 901,09
  • OMX Vilnius−0,05%1 261,23
  • S&P 5000,00%6 735,35
  • DOW 300,47%46 924,74
  • Nasdaq −0,16%22 953,67
  • FTSE 1000,25%9 426,99
  • Nikkei 2250,27%49 316,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,39

Müüdid B2B turunduses

Saade on kõigile, kes on kordki mõelnud: „Kas sisuturundust üldse loetakse? Kas bännerid on ammu surnud? Ja kas B2B-s on brändil üldse mingit tähtsust?“

Igas saates võtame ühe visalt püsiva müüdi, viime selle ekspertide ja praktikute lauale ning vaatame, kas see peab vett või mitte. Saade pakub ideid ja praktilisi näiteid turundusjuhtidele, aga ka tegevjuhtidele ja müügijuhtidele, kes täidavad turundaja rolli muude tegemiste kõrvalt. Mõnusas vestlusvormis sünnivad arusaamad, mis aitavad teha targemaid valikuid ja näha turundust värskema pilguga. Saadet juhib Äripäeva turunduslahenduste osakonna juht Jana Tõkman.

Müüdid B2B turunduses