B2B-turunduses hinnatakse kampaaniate edu sageli vaid müügivihjete ja päringute põhjal, ent ilma usalduseta need uksed ei avane. "Bränd ei ole kuluartikkel, vaid nõudluse loomise tööriist," rõhutab Foruse turundus- ja kommunikatsioonijuht Berit Väljaots saates "Müüdid B2B turunduses". Tema sõnul aitab tugev bränd müügitiimil üldse jutule pääseda ning luua usaldust, mis on B2B-s ostuotsuse eelduseks.
Saade lükkab ümber levinud arusaama, nagu poleks B2B-s brändist kasu. Väljaots selgitab, kuidas teadlik brändistrateegia kasvatab usaldusväärsust, aitab ettevõttel potentsiaalsete partnerite radaril püsida ning teeb müügitiimi töö lihtsamaks.
Edasi minnakse praktikasse: kuidas Forus oma eksperdikuvandit ehitab, milliste sammudega püsida nähtav ning kuidas hoida tasakaalu pika mõju ja taktikaliste kampaaniate vahel. Juttu on ka rebrändingust ning mõõdikutest olukorras, kus klassikalist brändiuuringut teha on keeruline. Muu hulgas rõhutatakse, et B2B-s tähendab edu sageli kannatlikkust – sest vaid väike osa sihtrühmast on igal ajahetkel valmis ostma ning tegevuste mõju ei ilmne kohe järgmisel päeval.
Saatekülaliseks on Foruse turundus- ja kommunikatsioonijuht Berit Väljaots.
Saadet juhib Jana Tõkman.
Pildil: Berit Väljaots ja Jana Tõkman. Foto autor: Keiti Käosaar
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.