Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kasulik Äripäev
Meenutame kahte kasulikku saadet Äripäeva veebiraadiost.
Kuidas mõõta, kas sisuturundus töötab või mitte? Sisuturundus on moes, kuid selle mõõtmine arvatust keerulisem. Kuidas ja mida mõõta nii, et sellest oleks kasu, sellest räägib Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.
Kuidas panna inimesed oma äri fännama? Mida peab tegema, et su ettevõtmist või tegevusi saadaksid fännide hordid? Juttu tuleb ka sellest, mis on pannud inimesi kannapöördeid tegema, senisest tööst loobuma, et investeerimise läbi end jõukamaks kasvatada.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.