Kaido Kubri räägib, mis on DISC-meetod. See aitas tal end ja kliente paremini mõista ning müügitulemuse mitmekordseks kasvatada.
- Juhtimislabor: loomulik anne või õpitud oskus? Foto: Shutterstock
DISC on inimkäitumist selgitav mudel, mille abil mõista enda käitumist ning otsustada, kuidas läheneda teistele, et saavutada kiiresti usalduslik suhe.
Sellest räägib Kaido Kubri, kes Ameerikas raamatuid müües ei saavutanud erilist edu, sest ta ei saanud aru, miks inimesed käituvad nagu nad käituvad. Tal puudus suhtlemis- ja inimeste tundmise oskus.
Siis aga õppis ta selle meetodi selgeks.
Kui seni oli Kaido jaoks müük puhas numbrite mäng ehk ta käis võimalikult palju inimesi läbi parema tulemuse saamiseks, siis arusaamine, et inimesed ostavad tegelikult müüja enda energia ja emotsioonide tõttu, oli tohutult silmiavav teadmine.
Ta sai aru, mida ta oli valesti teinud. Kui ta enne saavutas 50 inimese puhul 1-2 müüki, siis uute teadmistega müüs ta 35 inimesest 14-le.
Ettekanne on salvestatud tänavu Investeerimisklubi korraldatud investorite suvepäevadel.
Seotud lood
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.
Enimloetud
1
Ärid ostab ERGO kindlustus
4
Omanik: “Ei ole kantimine!”
Hetkel kuum
Ärid ostab ERGO kindlustus
Ekspert nimetab potentsiaalikad alternatiivid
Tagasi Äripäeva esilehele