• OMX Baltic−0,17%293,27
  • OMX Riga−0,55%911,02
  • OMX Tallinn−0,02%1 960,92
  • OMX Vilnius−0,22%1 231,09
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,2%9 227,21
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,47
  • OMX Baltic−0,17%293,27
  • OMX Riga−0,55%911,02
  • OMX Tallinn−0,02%1 960,92
  • OMX Vilnius−0,22%1 231,09
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,2%9 227,21
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,47
  • 08.02.18, 13:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Muusikaga saab kunde rohkem ostma panna

Muusikapsühholoogid Dali Kask ja Hendrik Saare rääkisid 2016. aastal eetrisse jõudnud saates, kuidas nad koostavad kaupmeeste tellimusel playlist'e muusikaga, mis paneksid poodlevaid inimesi rohkem ostma.
Millised on kaupmehele taustmuusika põhitõed, et klient poest kiiruga ei põgeneks, rääkisid muusikateadlased Dali Kask ja Hendrik Saare OÜst Artist Siseraadiod.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele