Siim Vahtrus • 28. oktoober 2019 kell 9:26

Kas argument on ärikultuurides universaalne?

EASi Välisinvesteeringute keskuse direktor Raido Lemberi (vasakul) sõnul muutub maailm väga kiiresti ja sellega peab sammu pidama.  Foto: Erakogu

Investeerimine välisriiki on pikaajalise suhte loomine ja seda tuleb silmas pidada ka ärikoostöö tegemisel, räägiti raadiosaates "Argumenteeritud juhtimine".

Kas argumenti võiks pidada universaalseks rahvusvaheliseks suhtluskeeleks, millest kogu maailm saab ühtemoodi aru? Sellele küsimusele vastab EASi Välisinvesteeringute keskuse direktor Raido Lember, kellega arutati eri kultuuride ärikeskkonnas argumendi kasutamist.

Kas argumendi olemus on universaalne? Kas piisab tugevast argumendist või millega peaks erinevate kultuuride juures veel arvestama?

Saatejuht on Siim Vahtrus. Saade valmib koostöös SpeakSmartiga.

Kuula saadet siit:

Hetkel kuum