Seekordses Äripäeva raadio saates "Energiatund" tuleb juttu sellest, kuidas elektriauto vabastab tulevikus elektrivõrguga liitumisest, kuidas tarbijad ei kasuta neile antud võimalusi ning kriisi õppetundidest energiaalal ja ühest ärist, millest riik võiks kiiremas korras lahkuda.

- Eesti pääses pea kümnend tagasi maailmakaardile esimese kogu riiki katva elektriautode laadimisvõgu rajamisega. Toona rajatud võrk ELMO kuulub hetkel riigifirmale Enefit, kandes nime Enefit Volt, mis peab selle peagi taas oksjonile panema.
- Foto: Andras Kralla
Nimelt võtab saade "Energiatund" kevadhooaja põnevad saated ja toob kuulajani huvitavad killud. Saates kõnelevad Eleringi juht Taavi Veskimägi, Eleporti juht Raul Potisepp, Elektrum Eesti juht Andrus Liivand, majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi energeetika asekantsler Timo Tatar, majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi energiaturgude ekspert Rein Vaks ja Eleporti tehnoloogiajuht Rain Neemlaid ning Tallinna Tehnikaülikooli Elektroenergeetika instituudi nooremteadur Hardi Koduvere.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kinnisvaraarendaja Arco Vara alustas võlakirjade avalikku pakkumist, et kaasata kapitali uue projekti – Lutheri kvartali – arendamiseks Tallinna kesklinnas. Arco Vara juhi Kristina Mustoneni sõnul on võlakirjapakkumise eesmärk võimaldada investoritel panustada kohaliku ettevõtte kasvu ja saada osa ühest pealinna kõige olulisemast arendusest, mis hõlmab elamispindu, töökohti, kohvikuid, kultuuri ning kvaliteetset avalikku ruumi.