Hooletu tarbija, ennenägematud muutused ja kriisi õppetunnid elektriturul
Eesti pääses pea kümnend tagasi maailmakaardile esimese kogu riiki katva elektriautode laadimisvõgu rajamisega. Toona rajatud võrk ELMO kuulub hetkel riigifirmale Enefit, kandes nime Enefit Volt, mis peab selle peagi taas oksjonile panema.Foto: Andras Kralla
Seekordses Äripäeva raadio saates "Energiatund" tuleb juttu sellest, kuidas elektriauto vabastab tulevikus elektrivõrguga liitumisest, kuidas tarbijad ei kasuta neile antud võimalusi ning kriisi õppetundidest energiaalal ja ühest ärist, millest riik võiks kiiremas korras lahkuda.
Nimelt võtab saade "Energiatund" kevadhooaja põnevad saated ja toob kuulajani huvitavad killud. Saates kõnelevad Eleringi juht Taavi Veskimägi, Eleporti juht Raul Potisepp, Elektrum Eesti juht Andrus Liivand, majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi energeetika asekantsler Timo Tatar, majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi energiaturgude ekspert Rein Vaks ja Eleporti tehnoloogiajuht Rain Neemlaid ning Tallinna Tehnikaülikooli Elektroenergeetika instituudi nooremteadur Hardi Koduvere.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.