• OMX Baltic−0,26%293,54
  • OMX Riga−0,66%910,33
  • OMX Tallinn−0,23%1 959,76
  • OMX Vilnius−0,11%1 232,6
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,12%9 206,38
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,45
  • OMX Baltic−0,26%293,54
  • OMX Riga−0,66%910,33
  • OMX Tallinn−0,23%1 959,76
  • OMX Vilnius−0,11%1 232,6
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,12%9 206,38
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,45
  • 01.12.20, 16:22

Kes tegeleb praegu tööandja brändinguga, väljub kriisist võitjana

Seekordses „Töö ja palgaˮ saates tuleb lähemalt juttu sellest, kas ja kui palju peaksid ettevõtted praegu tööandja brändingu tegevuste peale mõtlema. Kas see on investeering tulevikku või midagi, mille võib praegusel keerulisel ajal tagaplaanile jätta?
Vasakult Personaliuudiste juht Kai Miller, Skype'is kaitseministeeriumi personaliosakonna juhataja Mailis Neppo ja Instari tegevjuht Kersti Vannas.
  • Vasakult Personaliuudiste juht Kai Miller, Skype'is kaitseministeeriumi personaliosakonna juhataja Mailis Neppo ja Instari tegevjuht Kersti Vannas.
  • Foto: Andres Laanem
Külas on kaitseministeeriumi personaliosakonna juhataja Mailis Neppo ja tööandja brändingu agentuuri Instar tegevjuht Kersti Vannas. Neppo jagab, miks on ministeeriumile oluline brändinguga tegeleda ja millised konkreetsed tegevused on mainekujunduses ette võetud. Vannas räägib lähemalt ka globaalsetest trendidest ja sellest, milliseid samme tuleks kohe praegu tööandja brändingu rindel astuda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.09.25, 11:26
Tervisekindlustus annab tööandjale kätte trumpkaardi
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele