Aasta turundusteo nominendid esitlesid oma töid 3. juunil turunduskonverentsi Passwordi laval. Äripäeva raadio toimetaja Gregor Alaküla intervjueeris nominente, et küsida neilt, mida nad kampaaniatest õppisid. Lisaks said turundajad rääkida Eesti parimate turunduskampaaniate taustast ja valmimisprotsessidest.
Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.
Suurima omanikutulu teenijad
Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.