Kuldmuna konkursile esitatu tänavu rekordiline arv töid. Pildil eelmiste aastate paremad tööde auhinnad.
Foto: Raul Mee
Miks sel korral esitati nii palju töid ja mis toimub reklaamiturul praegu, rääkisid Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis lähemalt Kuldmuna festivali korraldaja ja turundajate liidu tegevjuht Anniken Haldna, aasta reklaamiagentuuri tiitli saanud Tabasco esindaja Oliver Lomp ning aasta digiagentuuri tiitli võitnud Velveti esindaja Pärtel Vurma.
Eesti üks armastatuim pereettevõte Rõngu Pagar võttis ligi aasta tagasi ette pangavahetuse ning kasutab nüüd igapäevaselt kodumaise Coop Panga teenuseid. Nad on üks enam kui 20 000 Coop Panga ärikliendist, kes viivad elu edasi igas Eestimaa paigas.