Kuldmuna konkursile esitatu tänavu rekordiline arv töid. Pildil eelmiste aastate paremad tööde auhinnad.
Foto: Raul Mee
Miks sel korral esitati nii palju töid ja mis toimub reklaamiturul praegu, rääkisid Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis lähemalt Kuldmuna festivali korraldaja ja turundajate liidu tegevjuht Anniken Haldna, aasta reklaamiagentuuri tiitli saanud Tabasco esindaja Oliver Lomp ning aasta digiagentuuri tiitli võitnud Velveti esindaja Pärtel Vurma.
Hõbe on tänavu hinnatõusult kullale alla jäänud, sest investorid otsivad kullas geopoliitiliste pingete, kaubandussõja ja majanduslanguse riskide vastu kaitset. Samas püsib hõbeda tööstuslik nõudlus tugev ja tänavu on oodata turul suurt puudujääki, mis toetab hinda ka edaspidi.