• OMX Baltic−0,6%305,3
  • OMX Riga0,11%892,6
  • OMX Tallinn−0,44%2 077,75
  • OMX Vilnius−0,18%1 199,03
  • S&P 5000,31%6 040,77
  • DOW 300,02%42 875,49
  • Nasdaq 0,31%19 676,65
  • FTSE 1000,35%8 895,5
  • Nikkei 225−0,65%38 173,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,34
  • OMX Baltic−0,6%305,3
  • OMX Riga0,11%892,6
  • OMX Tallinn−0,44%2 077,75
  • OMX Vilnius−0,18%1 199,03
  • S&P 5000,31%6 040,77
  • DOW 300,02%42 875,49
  • Nasdaq 0,31%19 676,65
  • FTSE 1000,35%8 895,5
  • Nikkei 225−0,65%38 173,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,34
  • 16.12.22, 11:50

Tele2 Eesti turundusjuht: ka kriisides võidavad need, kes turundusele rõhku panevad

Isegi kriiside ajal võidavad need ettevõtted, kes aktiivselt turundusalaselt tegutsevad, rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu.
Tiina-Mall Vannastu
  • Tiina-Mall Vannastu
  • Foto: Tele2 Eesti
Aina enam liigub turundus Vannastu sõnul sotsiaalmeediakanalitesse. Samuti tuleb tema sõnul edasi investeerida tööandja brändingusse ja rõhku panna sisemisele kommunikatsioonile. „See mäng, mida turundajad mängivad, läheb oluliselt taktikalisemaks,“ ütles Vannastu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele