Ekspress Grupi juht: Eestis on digitellimuste plahvatuslik kasv läbi
Eestis on digitellimuste hulk per capita maailmas kõige kõrgemal tasemel, sellist protsenti ei ole mitte kuskil, rääkis Ekspress Grupi juht Mari-Liis Rüütsalu. "Oleme sel aastal siiski suutnud Delfiga näidata üsna korralikku kasvu."
Kuula intervjuust Ekspress Grupi juhi Mari-Liis Rüütsaluga, kuidas mõjutab tehisaru laiemalt ajakirjandust ja meediamajasid.
Foto: Andras Kralla
Eestis on digitellimuste plahvatuslik kasv läbi, aga potentsiaali nähakse Lätis ja Leedus, sõnas Rüütsalu. Lätis on grupil Rüütsalu sõnul alla 40 000 tellimuse ja Leedus ligi 50 000. "Lisaks näeme keskmise hinna kasvu," rääkis Rüütsalu.
Vaba ajakirjandust on vaja selleks, et seaduste ostmised ning poliitilise ja ärivõimu põimumised avalikuks teha. Ajakirjandus ei tohi muutuda sellesama võimu suurendamise tööriistaks, et mitte öelda malakaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Meediamaastik on Eestis koondunud oligopoolselt ning veebis jagatavad ähvardused võivad nörritada ajakirjanikke, kuid kokkuvõttes on Eestis meediavabadus üks maailma parimaid.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.