Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kaupluse sisustamisel mõtle läbi nii detailid kui ka tervik

    Elizabeth Ardeni tootestend Tallinna KaubamajasFoto: Meediagrupi OÜ

    „Detailidest terviklahendusteni“ on tunnuslause, millega reklaamib end hiljuti ka välist identideeti ja logo värskendanud Meediagrupi OÜ. Ettevõte omab Eesti turul jaetarvikute maaletooja ning tootjana üle 20aastast kogemust ning pakub kvaliteetseid tooteid ja asjatundlikku teenust kaubandusettevõtetele nii kohalikul tasandil kui ka väljaspool Eestit.

    „Detailidest terviklahendusteni“ on tunnuslause, millega reklaamib end hiljuti ka välist identideeti ja logo värskendanud Meediagrupi OÜ. Ettevõte omab Eesti turul jaetarvikute maaletooja ning tootjana üle 20aastast kogemust ning pakub kvaliteetseid tooteid ja asjatundlikku teenust kaubandusettevõtetele nii kohalikul tasandil kui ka väljaspool Eestit.
    BauhausFoto: Meediagrupi OÜ
    Ettevõtjad hindavad oma aega ja see omakorda paneb teenuste juures hindama mugavust, kiirust ja professionaalsust, mida Meediagrupi OÜ oma olemasolevatele ja tulevastele klientidele pakkuda soovib. Väärtustatakse täisteenuse olemasolu, mille puhul klient küll jälgib projekti kulgemist otsast lõpuni, kuid säästab oluliselt oma aega, usaldades projekti erinevate etappide läbiviimise oma ala spetsialistidele. Meediagrupi OÜ on sisustanud erinevaid kaupluseid, tanklaid ja apteeke. Ettevõtte suuremate pika­ajaliste klientide hulka kuuluvad Selver, Tallink, Circle K (endine Statoil), Ideaalkosmeetika, Tradehouse ja Südameapteek ning kaubamärkidest Makita, Elizabeth Arden, Lumene ja Max Factor.
     
    SüdameapteekFoto: Meediagrupi OÜ
    Iga viljaka projekti alustalaks on edukalt algatatud dialoog kliendi ja teenusepakkuja vahel. Alati ei ole soovijail selget nägemust lõpptulemusest, kuid siinkohal tulebki appi asjatundjatest koosnev meeskond, kes esialgse nägemuse joonisele aitab panna. Mida reaalsemad on ootused, seda nii lõpptulemuse kui ka tähtaegade puhul, seda lihtsamalt kogu protsess edasi kulgeb, olgu tegemist siis üksiku toote disaini või kogu kaupluse täissisustusega. Eelarvesõbralikkus ei võrdu tänapäeval enam madala kvaliteediga, vaid pigem oskuslikult valitud sõbralikuma hinnaklassi materjali ja läbimõeldud ressurssidega. Koostöös pikaajaliste ja usaldusväärsete partneritega, saame pakkuda nii akrüüli-, tisleri- kui ka metallitöid.
     
    Kui esialgne visioon on paika pandud, liigub projektijuht edasi soovituste ja võimalike lõpplahenduste versioonide juurde, mida saab, vastavalt toote või kaubanduspinna kontseptsioonile, jooksvalt sobivamaks kohandada. Paika pannakse vajaminevad materjalid ja nende kogused ning seejärel ka esmane eelarve. Objektil tehakse põhjalikud mõõtmistööd ja pannakse paika lõplik kavand, eelarve ning tööde orienteeriv tähtaeg. Eritellimusel poetarvikust valmib eelnevalt prototüüp, mis jõuab tootmisesse alles siis, kui klient on selle heaks kiitnud. Prioriteediks on toote kvaliteet, mida aitavad saavutada oma ala spetsialistid ja kaasaegne masinapark, kuhu kuuluvad nii laserlõikur, CNC-freespink kui ka erinevad kuumpainutuspingid. Projektijuht hoolitseb projekti kulgemise ja kommunikatsiooni eest ning jälgib, et projekti tarbeks valminud detailid jõuavad kokkulepitud tähtajaks objektile ja paigaldatakse vastavalt planeeringule. Oma ala ekspertidest koosnev meeskond saab hakkama ka keerulisemate tehniliste projektidega. Tööle antakse vastavalt kokkulepitud tingimustele garantii ja vajadusel teostatakse ka järelhooldust.
    Meediagrupi OÜ teeb koostööd maailma juhtivate kaubanduse sisustus- ja eksponeerimislahendusi pakkuvate tootjatega ja on Rootsi jaetarvikute suurtootja HL Display toodete volitatud edasimüüja Eestis. Ettevõte sortimendist leiab laias valikus vahendeid kaupade eksponeerimiseks ja müügitöö edendamiseks.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Järjekordne Telia MeetUp toimub juba 30. mail
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.