Elisa startup-scouter’id leiavad ka uusi töötajaid alustava startup’i abiga

08. detsember 2017, 14:15
https://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20171208/CM/171209758/AR/0/AR-171209758.jpg

Elisas on tööl kaks startup-scouter’it, kelle igapäevatöö on leida võimalikke koostööpartnereid kirevast startup’i-maailmast. Tegemist on omanäolise tasustatud praktikaprogrammiga, mis annab ärianalüüsi ja IT-huvilistele inimestele võimaluse viia uusi alustavaid talente kokku suurettevõttega.

Startup-scouter’id Henri Viirok ja Jörgen Martin tulid Elisasse tööle magistriõpingute kõrvalt või kohe pärast ülikooli lõpetamist ning veedavad ettevõttes pool aastat. Seejärel valitakse välja uued entusiasmi täis startup-scouter’id, kes toovad Elisasse just kõige paremad äriideed. Ka endale järeltulijate leidmisesse suhtuvad startup-scouter’id loominguliselt ning võtsid endale appi uue alustava startup’i.







Miks just startup-scouter’iks?

Jörgen õppis varem Tallinna Tehnikaülikoolis tehnoloogia valitsemise erialal ning veetis pool aastat vahetusüliõpilasena Eindhoveni Tehnikaülikoolis, mis viis ta tihedalt kokku startup’i-maastikuga. Olles varem töötanud Startup Estonia, Eindhoven Startupsi ning Tehnopoli tiimis, olnud vabatahtlikuks Latitude59 konverentsidel ja Garage48 hackathon’il, oli startup-scouter’i koht Jörgeni jaoks asjade loogiline jätk. 

Henri tundis, et pärast tudengiorganisatsiooni juhtimist ning ärinduse bakalaureusekraadi kätte saamist oli sobiv aeg oma eelnevalt õpitut-kogetut rakendama hakata. Selleks tundus Elisa startup-scouter’i koht ideaalse võimalusena. “Elisa startup-scouter on lahe ametikoht, kus sul on võimalus olla kursis telekomide kõige uuemate trendide ja sündmustega, võtta pidevalt osa startup-üritustest, suhelda julgete ettevõtjatega ning leida parimaid viise, kuidas nendega koostööd teha,” põhjendas oma valikut Elisasse tööle tulla startup-scouter Henri. “Eelkõige otsime partnereid, kellega koos tulla turule mõne uue nutika online-lahendusega, mis teeks kliendile lihtsamaks tema igapäevaelu.”

Sarnane oli ka Jörgeni Elisasse jõudmise lugu: “Mulle on alati meeldinud uued tooted ja teenused ning nende katsetamine. Nähes, et startup-scouter’i töö suures osas sellest koosnebki, polnud kandideerimise otsust raske teha. Otsime siin aktiivselt uusi innovaatilisi tooteid, suhtleme inspireerivate ettevõtjatega ja käime erinevatel konverentsidel ning üritustel,” ütles ta.

Uusi startup-scouter’eid otsitakse VideoCV abiga

Startup-scouter’id otsivad parajasti endale järeltulijaid ning ka seda ei tee nad tavapärase töökuulutuse kaudu, vaid koostöös uuendusmeelse iduettevõttega VideoCV.io. Ajujahi konkursil 100 parema idee hulka valitud VideoCV.io teeb täpselt seda, mida nimi ütleb – viib tavapärase kirjaliku elulookirjelduse üle video­platvormile. 

Arvukad uuringud on näidanud, et videod hakkavad üha enam maailma vallutama. Seega on igati loogiline samm kasutada ära videoedastuse potentsiaali ka värbamises. „Viimaste aastate kiire tehnoloogiline areng toob kaasa ka muutusi värbamises. Ainuüksi ajalehes või veebiportaalis klassikalisest töökuulutusest enam ei piisa ning klassikaline CV vorm või elulookirjeldus ei ärata piisavalt tähelepanu. Uue ajastuga kaasnevad uudsemad ja atraktiivsemad viisid kandidaatide tähelepanu äratamiseks,“ sõnas üks VideoCV.io loojatest Fred Sellenberg.

Elisas otsitakse uusi startup-scouter’eid VideoCV.io abiga just seetõttu, et uute tehnoloogiate kasutamine ja innovatsioon peaksid olema ka tulevase hea startup-scouter’i südameasjaks. „VideoCV.io pole mitte ainult atraktiivne ja äärmiselt lihtne kasutada ettevõttele, vaid ka kandideerijale. Kuna videol ja avatud suhtlemisel on täna nii suur roll ning ainult CVde lugemine pole piisav, siis oli otsus kiire tulema, et teeme koostööd VideoCVga ning otsime uued startup-scouter’id Elisasse just nende abiga,“ kommenteeris startup-scouter Jörgen. 

Startup-scouter’iks saab kandideerida VideoCV.io keskkonnas. Startup-scouter’id käivad ennast aktiivselt tutvustamas ka ülikoolides ning jagavad koostöös VideoCV loojatega nõu, kuidas teha tööandja jaoks äge video ning mida seda salvestades silmas pidada. Rohkem infot startup-scouter’ite ning Elisa ja iduettevõtete koostöövõimaluste kohta saab kirjutades startup@elisa.ee.

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
08. December 2017, 13:37

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris Hetkel eetris

Äripäeva raadio viimased saated

Kõiki viimased raadio saated
Otsi:

Ava täpsem otsing