Üritusturundusagentuuri NJ Productioni omanik ja juhatuse liige Jonas Peter Olsson ütles, et nende jaoks on oluline olla ettevõtetele strateegiline partner ning seetõttu teevadki nad aastas vaid 15 rahvusvahelist suurt produktsiooni.

- NJ Productioni meeskond Londonis üritust korraldamas.
- Foto: Mantas Gudzinevicius
Olsson ütles, et 2020 oli nende jaoks suur väljakutse koroonapandeemia mõjutas ettevõtte tegevust oluliselt. “Me proovisime leida virtuaalset platvormi, mis aitab lahendada klientide vajadusi ning mitte tühistada üritusi, mis olid juba planeeritud,” meenutas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Balti riikide suurim ehitusmaterjale, remonditarvikuid ja kodutehnikat turustav jaekett Kesko Senukai alustab ulatuslikku laienemist kõigil oma turgudel, nii Eestis, Lätis kui Leedus, plaaniga avada kogu piirkonnas üle 30 uue kaupluse. Hetkel käib aktiivne otsing jaemüügiks sobilike ehituskruntide ja ruumide leidmiseks.