• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 15.07.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Probleemid haagiste volitamisega Venemaa piiril

Venemaa piiri ületamine on täis ootamatusi. Autovedajale on ettearvamatud Venemaa piiriametniku nõudmised võõra haagise kasutamisel. Sõltuvalt sellest, kes on parajasti Venemaa piiripunktis tööl, kehtib ka nõudmine omada haagise volitusele notariaalset kinnitust.
Notari kinnituseta ei pea ilmtingimata siiski piirilt tagasi pöörduma. Kõik paneb paika raha. Mõni veofirma maksab ülepääsemiseks 10 000--30 000 rubla, teine kuni 100 000 rubla. Siingi oleneb summa suurus hetkel tööl olevast ametnikust ja veofirma suhetest temaga. Üks küsitletud firmadest tunnistas, et ta ei üritagi ühtelegi haagisele hankida notariaalset volitust. Lihtsam ja odavam on vajaduse korral maksta piiril kuni 30 000 rubla, kui sõita Tallinnasse igat haagist notariaalselt volitama.
Pooltel küsitletud firmadest ei ole piiril probleeme volitustega seni tekkinud või on neil alati volitused notariaalselt kinnitatud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele